L'empresa de moda WSG instal·la la seva seu europea a Barcelona

La companyia ha invertit un milió d'euros en el local a la capital catalana

ACN
07 de febrer del 2016
Actualitzat a les 19:20h
L'empresa proveïdora d'ornaments i accessoris per a la indústria tèxtil i de la moda WSG ha decidit situar la seva seu europea al barri del Born de Barcelona. La companyia ha invertit 1 milió d'euros en la nova oficina a la capital catalana, que compta inicialment amb set empleats tot i que preveu que aquesta xifra es dupliqui a curt termini.

El cofundador i director de Vendes i Màrqueting d'WSG, Stephen Hotis, explica que l'empresa ha triat Barcelona com a seu europea perquè "té una ubicació privilegiada que, com a empresa, ens permet d'aprendre dels líders de marques d'èxit tals com Inditex, Desigual o Mango així com identificar les seves necessitats i oferir-los una solució global i innovadora". A banda, Hotis reconeix que la major part de la producció de les marques europees està centralitzada a Portugal, Turquia, Tunísia, i el Marroc. "Per tant, Barcelona és el lloc ideal per oferir el millor servei als nostres clients", ha puntualitzat.

"Barcelona és, als països europeus, el que Miami-Florida, és als Estats Units: un lloc amb bon temps, platges, diversitat cultural, inspiració i qualitat de vida", ha assenyalat el cofundador i director de Vendes i Màrqueting d'WSG. "No obstant això, Barcelona és millor que Miami pel fet que els dissenyadors dels Estats Units i de tot el món estan enamorats de la història de Catalunya i troben inspiració en les arts, els edificis i els seus voltants. Barcelona, com a ciutat, és una refrescant combinació d'ahir i d'avui", ha conclòs Stephen Hotis. A més de la central europea a Catalunya, la companyia té també seus internacionals a Nova York i Hong Kong, així com fàbriques i oficines a Europa, els Estats Units, l’Índia, la Xina i Egipte. WSG obrirà properament una oficina de vendes a Galícia, que afegirà a les que ja té a Europa.

El grup WSG -resultat de la fusió de la companyia americana SotaStyle i l'asiàtica WellFit- té una facturació de més de 14 milions d'euros i treballa amb marques com GAP, Abercrombie & Fitch, Mango, Inditex, Benetton, Hugo Boss, Desigual i Michael Kors, entre d'altres.

Per l'obertura de la seu europea, WSG ha comptat amb el suport de Catalonia Trade & Investment, l'àrea d’atracció d’inversió estrangera de la Generalitat. El Govern ha assessorat l'empresa sobre l'entorn legal, laboral i fiscal de Catalunya i l'ha posat en contacte amb Première Vision, el saló de referència del món de la moda francès que aquests dies se celebra a París. En l'edició d’enguany, aquest saló ha convidat WSG perquè presenti les seves noves col·leccions.
Arxivat a