nou govern

El rei espanyol evita rebre Forcadell i la investidura es comunica telemàticament

La presidenta del Parlament va demanar ahir audiència a La Zarzuela per tal d'anunciar presencialment a Felip VI la investidura de Carles Puigdemont

Per la CUP és «un orgull per als catalans que Felip VI no rebi Forcadell»

| 11/01/2016 a les 14:03h
Arxivat a: Política, Carles Puigdemont, Govern, acord investidura, Carme Forcadell, monarquia, Parlament de Catalunya
Carme Forcadell abraçant Carles Puigdemont després de la investidura | José Manuel Gutiérrez
El rei Felip VI ha evitat la "incòmoda" fotografia amb Carme Forcadell. La presidenta del Parlament ahir va sol·licitar audiència per tal de comunicar la investidura de Carles Puigdemont però la Casa Reial espanyola ha reclamat que la comunicació fos de manera electrònica. Tradicionalment el nomenament d'un president de la Generalitat sempre s'ha comunicat al rei espanyol en una audiència al Palau de la Zarzuela. L'única ocasió que no va succeir va ser precisament fa tres anys, l'any 2012, quan Joan Carles I estava convalescent.

Ara, la investidura s'ha de publicar al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), tràmit imprescindible per tal que Carles Puigdemont prengui demà possessió del càrrec al Palau de la Generalitat. L'endemà, en el mateix emplaçament, serà el torn dels seus consellers.

La CUP ho celebra

Benet Salellas, diputat de la CUP, s'ha mostrat satisfet que el rei Felip VI no rebi la presidenta del Parlament per comunicar-li la "decisió democràtica" de la investidura de Carles Puigdemont com a president de la Generalitat. "És un orgull per als catalans perquè el rei espanyol, germà de la infanta jutjada avui per corrupció a l'audiència provincial de Palma, no tindrà mai la legitimitat democràtica d'aquesta cambra", ha afirmat des de la cambra catalana.
 
Comunicat de premsa del Parlament de Catalunya
La presidenta comunica oficialment al rei Felip VI la investidura de Carles Puigdemont com a president de la Generalitat per escrit a petició de la Casa Reial

Dilluns, 11 de gener de 2016. Palau del Parlament

La presidenta, Carme Forcadell, ha comunicat aquest migdia oficialment al rei Felip VI la investidura de Carles Puigdemont com a nou president de la Generalitat. La comunicació s'ha fet per escrit a petició de la Casa Reial i s'ha enviat per correu electrònic.

El Parlament de Catalunya va sol·licitar diumenge 10 de gener a la casa de Sa Majestat el Rei, pels conductes habituals, audiència perquè la presidenta, Carme Forcadell, comuniqués avui dilluns de manera presencial al rei Felip VI la investidura.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

I aquest no en sabia res, de la corrupció de dècades a ca seua?
Jordi M, 11/01/2016 a les 14:11
Interessant
+103
-8
Sóc l'únic, a trobar una semblança física i fins i tot en l'antipàtica manera d'expressar-se entre aquest llarguerut i el sàtrapa sirià?
Visca la República de Catalunya. ||★||
Claravalls, 11/01/2016 a les 14:12
Molt interessant
+217
-12
Els catalans no tenim rei i ens la bufa Felipe VI.
Catalunya no és ni serà mai España.||★||
...EL REI DELS CATALANS
Anònim, 11/01/2016 a les 14:18
Interessant
+86
-2
♫¡TALAAAAAAAANTE, TALAAAAAAANTE, TALAAAAAANTE!♫♫
Normal en el ais del 3%
Anònim, 11/01/2016 a les 14:18
+38
-89
La unica dela casa reial que s'ha integrat amb l'esperit catala esta imputada per delicte fiscal....


pudor
Anònim, 11/01/2016 a les 14:20
Molt interessant
+168
-4
Algú ja s'ha fet caqueta al damunt?

Si no ens volen ni veure que ens donin la independéncia no?

Els hi poso fàcil: Que diguin "No os vais,... os echamos" i segur que cola XD
El rei
Anònim, 11/01/2016 a les 14:26
Molt interessant
+150
-3
El rei espanyol com que no tindria arguments, té por.
el senyor
Anònim, 11/01/2016 a les 14:32
Molt interessant
+140
-5
borbó no té educació ni honestedat de cap mena
els espanyols ja han desconectat
Anònim, 11/01/2016 a les 14:34
Interessant
+67
-2
tot és comencçar, ara faltem nosaltres.
Patètics
Anònim, 11/01/2016 a les 14:37
+23
-83
Comunicar al rei espanyol? I demanar d'anar a Madrid per fer-ho? Sort que havíem desconnectat. Mare meva el papanatisme covard català... I em volen fer creure que anem cap a la independència...
Els vull sentir
Anònim, 11/01/2016 a les 14:38
Interessant
+63
-2
Els vull sentir, ara que ens tornin a dir que ens estimen i que ens volen eo seu costat perquè ens respecten. Hipocresia pura i dura la seva
Rey enfadado con los catalanes
Anònim, 11/01/2016 a les 14:50
Interessant
+84
-3
Se le acaba el negocio familiar al Rey de españa, bueno seguira cobrando de los españoles para mantener su lujoso estilo de vida pero ya no más dinero nuestro, estara enfadado.
nu sabe nu contesta
Amònim, 11/01/2016 a les 14:52
Interessant
+65
-2
Es que a moncloa encara no han tingut temps de preparar-li el que ha de dir.
El rei
Anònim, 11/01/2016 a les 14:58
Interessant
+64
-4
El rei aquest té la meva edat, i lo únic que ha fet tota la seva vida és fer de figurín per les revistes del cor. Ara al mateix dia es troba amb la germana en un judici d'acusada i que Catalunya li diu bye-bye, ho entenc se li fa gran i no pot estar a l'alçada desde la seva bombolleta de retro-espanyolisme en blanc i negre.
Si hagués sigut llest
Anònim, 11/01/2016 a les 15:07
Interessant
+99
-2
Hauria rebut a Carme Forcadell i tractaria de mantindre ponts. Com son uns altaners dona a demostrar que ja no ens vol com a subdits.
Sota el meu punt de vista, acaba de cometre Felip Vl un altre error gravisim aquestes alçades de la pelicula.
vergonya cavaller, vergonya
Quim (et), 11/01/2016 a les 15:07
Interessant
+76
-3
Una mica d'humilitat i vergonya no li aniria pas malament a aquest noi (llegeixi's Felip)!!!
La M.H.Presidenta del Parlament de Catalunya és M.H. per que fou elegida pels ciutadants; pots dir el mateix, noi?

I després parlen de respecte...
Anònim, 11/01/2016 a les 15:19
Interessant
+62
-3
És una falta de respecte, també per aquells que són catalans i no volen independència. No hi tenen res a dir sobre això el Sr. Albiol i la Sra. Arrimadas???

La conclusió d'això és que haver format govern els ha fet mol mal a Madrid!!! És una senyal de que anem bé
Cal ser llestos
Anònim, 11/01/2016 a les 15:19
+22
-2
No constata res afegir que li comunicaven per imperatiu legal en aquest moments
ell es monàrquic com la inmensamajoria d'espanyols...
Anònim, 11/01/2016 a les 15:22
+40
-3
... I nosaltres republicans. Millor així, el rei espanyol queda com un impresentable i a la Forcadell s'estalvia haver de mossegar-se la llengua...
El calendari
Anònim, 11/01/2016 a les 15:24
+24
-2
A voltes juga males passades!
COINCIDENCIES
El Mail no és totalment ''legal''
Anònim, 11/01/2016 a les 15:26
+15
-3
No costava res afegir que li feien arribar per imperatiu legal i degut a la legalitat con document administratiu degudament legalitat li farien arribar per burofax amb acusament de rebuda i contingut
El rei del Perejil
Anònim, 11/01/2016 a les 15:27
+45
-2
El Burbon's de garrafa no ens vol rebre, aixo pinta bé.
Covardia Borbónica, la de sempre estirpe de vividors
OriolV, 11/01/2016 a les 15:29
+47
-1
No ens ha de sorprendre, la dinastia borbona te una llarga història de covardia. Sempre s'han amagat darrera de dictadors, militars golpistes, jutjes corruptes i macarres de tot pelatje.
Bon vent i barca nova Borbons!!!
per en Xivas X
Anònim, 11/01/2016 a les 15:41
+21
-3
Aixo de que en Felip-prim no ens vulgui rebre, hens ha deixat molt preocupats, mira que fins hi tot m'estic plantejant treura la senyera del balco i posar-la al damunt de la teulada. Fora els Burbons i visca el Xivas.
ja te prou de pena
Anònim, 11/01/2016 a les 15:51
+26
-2
Ja li val amb un pare modelic¡¡¡¡,una germana a la banqueta dels acusats amb el seu marit/cunyat,
amb el pecat els hi va la penitencia
Miopia a tots nivells
Anònim, 11/01/2016 a les 15:55
+38
-2
Penós que el Rei tracti amb un PNB i un PSOE-republica i no rebi a la Predidenta del Parlament Català. Que renunciï als lligams dinàstics catalans i així tots més tranquils. Ni saben,ni entenen res. Llàstima.
no calia fer aquesta carnavalada de fer-lo enterar al Rei
Anònim, 11/01/2016 a les 15:56
+18
-3
No tenim perque avisar ni presencialment ni per carta ni per sms o per telefon el nou mandatari de Catalunya. Desobediència total
Ni estima, ni apreci, ni valentia, ni honestetat, ni democràcia.
1410, 11/01/2016 a les 15:56
+36
-1
No rep a la màxima representant del poble català, tanmateix el pressupost que té assignat, en part, és aportat per aquest poble.
El rei de tots el Espanyols o reial rebequeria?
Anònim, 11/01/2016 a les 15:56
+39
-1
Així i tant fàcilment, ja comencem a no ser tant espanyols.

Gràcies Flip Vè
M'alegro per la Carme
Anònim, 11/01/2016 a les 16:06
+32
-1
No dèvia ser de gust anar a veure al monarca, això que s'estalvia.

Potser ja anirem la propera vegada per parlar de temes entre estats! Ara estic impacient que retirin la bandera espanyola del Parlament i s'acabi la colonització.
Ja no vol ser el nostre rei.
Anònim, 11/01/2016 a les 16:15
+39
-1
Una greu errada de la casa reial dels Borbons. Si no vol rebre la Presidenta del Parlament, el rei espanyol que no hem pogut votar mai, deixa de ser el nostre monarca . Ja som republicans els catalans.
Al rei
Anònim, 11/01/2016 a les 16:19
+18
-2
Un altura motíu per deixat aquet país si el reí no ens vol ho tenim millorper marxar visca Cataluña luire fora monarquiqs
Em sembla
Anònim, 11/01/2016 a les 16:23
+29
-1
Em sembla que avui el rei ha fet mes republicans a Catalunya del que es pensa. Si ja va fer pena la manewra com es va riure dels espanyol al seu discurs , només li faltava això. Mostrar el luxe del Palau reial dir " El orgullo de ser español, que no se puede pagar " i no parlar de l ' astur i les contractacions que es fan " en su reino " ho vaig trobar molt poc étic.
estalviem despeses supèrflues
Anònim, 11/01/2016 a les 16:23
+31
-0
que li envii per whatsup, no paga la pena fer gasto en segells que anem curts de calers en aquí
Si ells estan de mala llet .... és que nosaltres estem contents! no falla.
MIQUELET indepe, 11/01/2016 a les 16:26
Interessant
+57
-2

És clar que amb l'últim cop de timó que hem donat al procés amb el sorprenent investiment del MHP President d'aquest cap de setmana, ha "fotut" bastant als espanyolistes d'aqui i d'alla, ahir mateix Garcia Albiol portava una cara com en la època de"guerrillero de Cristo rey", miss Arrimades una mala llet important ,l´Iceta no estava per ballaruques, i el Rabell (de l'ou) estava mes "franco" que mai. Llavors que mes dóna si aquest matí el rei Felipe no vol rebre a la nostra Presidenta Forcadell?, la veritat és que és la millor notícia per als que ens sentim republicans de tota la vida.La veritat és que hem reactivat el món polític (la premsa internacional s´ha fet ressò de tot plegat).
Tornem a sentir l'aire de la llibertat a la cara, tornem a refer el camí cap a la independència !.



VISCA CATALUNYA LLIURE !!! VISCA LA REPUBLICA CATALANA !!!
Adéu felipet
Des de Tarraco, 11/01/2016 a les 16:44
+31
-1
Però que s'ha cregut aquest Borbò. Qui pot triar si va o no és la Presidenta.. Ell li agradi o no, ha de fer la seva feina, que és fer el paperot, com sempre. En tenc que la Sra Forcadell, estigui contenta de no haver-hi d'anar, però el reietó a fer-se la foto, i aguantar. Ara reulta que qui se salta la llei, són ells.. Caray
Doncs apa, bon vent.
Adéu felipet V+1 .
Mal aconsejado
JVF, 11/01/2016 a les 16:45
+38
-2
Sr. Felipe, es verdaderamente triste una juventud despreciada, haber crecido sin las ilusiones de un niño normal ser un ser creado, concebido para el bien de unos pocos, NO DE UN PAIS desengáñese, yo cuando le miro desde la grada de los 65 años veo un pobre joven martirizado por una derechona recalcitrante que no quiere mas que vivir a su costa entre choriceos y mangoneos y una izquierda que ha perdido el rumbo, y Vd. MAL ACONSEJADO, no quiere recibir a la Presidenta de un Pais ( Catalunya) y repito, de un Pais con el que Vd. con un poco de vista e inteligencia podría tener una relación mas que aceptable, pero por no querer ver mas allá de sus narices y por no quererse sentarse con políticos y politólogos imparciales que los hay y muy buenos, esta cayendo en los mismos errores que su querido bis-abuelo, analice el curso de la política en España y Catalunya, NO LE QUIEREN, lo puedo decir mas fuerte pero no mas claro, me sabría mal que a un niño al que he visto nacer y crecer tuviera que irse a Italia o Portugal siguiendo la tradición familiar,ábra los ojos, sea inteligente y no se deje mal aconsejar, no hay que ser muy inteligente para ver las tendencias de la política española actual y de una Cataluya que mal le pese nunca debería haber formado parte de España mas que como territorios lindantes y si no repase la historia. Lo siento Felipe pero si no eres capaz de rectificar tu actitud, lamentablemente tienes un problema.
Normal
Anònim, 11/01/2016 a les 16:48
+15
-3
No se recibe a los que han "desconectado".
Telemàtica reial
Anònim, 11/01/2016 a les 16:51
+19
-0
Aquí al sarsuela, se sienteee!!
Educació.
català a bord, 11/01/2016 a les 16:53
+32
-0
Es un tema d' educació! I els diners que varem pagar per que estudies a escoles d'elit! Per altra part, estic content, comencen a actuar com si no fóssim espanyols. Això funciona!!
VISCA LA REPUBLICA CATALANA
Anònim, 11/01/2016 a les 17:21
+24
-0
I tan que si, millor ,no volem tractes amb reis imposats a la força ni volem corrupcio i el despilfarro que costa una casa real
VISCA LA REPUBLICA CATALANA
Zarzuela ha encetat la desconnexió Catalunya-España....
fideli, 11/01/2016 a les 17:30
+28
-0
...de conya!
toma desconexión jajajaja
Casanovas, 11/01/2016 a les 17:53
+19
-0
ja.
ai la consti!
Anònim, 11/01/2016 a les 17:57
+20
-0
Ja ho sap la Consti?
Ben fet
Melchor, 11/01/2016 a les 17:58
+24
-0
El Rei está donant exemple als españyols del que tenen que fer,que no es altra cosa que deixarnos tranquils i oblidarse de nosaltres....Pren nota Rajoy.
Després está allo de la vergonya. No oblidem que va ser per culpa de un parent d´ell el que estem 302 anys sota la dominació de les armes españyoles.
Ha fet bé que caram, per quelcom es comença
Com els nens petits
Anònim, 11/01/2016 a les 18:02
+6
-15
Sou com els nens petits, quan no us fan ni cas agafeu una rebequeria.
Mal aconsejado II
Orellut, 11/01/2016 a les 18:14
+16
-1
Totalmente de acuerdo con JVF a les 16:45 bajo el título MAL ACONSEJADO

Majestad, hoy habéis decidido ejercer el papel del No-Rei del 48% de los catalanes. Sólo con este gesto habéis desacreditado los discursos de ayer de los cuatro representantes unionistas en el Parlamento catalán.

Con todos mis respetos.
Cap novetat, ho entens Forcadell?
Coma, 11/01/2016 a les 18:18
+9
-0
Això passa per anomenar "sa majestat" al titular de la monarquia castellana , la qual sempre ha menystingut les institucions catalanes. Només són bones quan estan en mas de dirigents que les sotmeten als dictats del Reino, però deixen de ser legítimes a ulls seus quan legislen i miren de complir mandats democràtics contraris als designis de la Cort , entenen com a tal als cercles de poder econòmic de la meseta i obedients vassalls perifèrics.

Forcadell, en tant que Presidenta del Parlament sorgit del 27S, no tornis a legitimar ni a honorar el càrrec del cap d'estat del país veí mentre no reconeguin el nostre estat independent, si us plau.

Per cert, a Madrid no hi havíem d'anar a fer RES DE RES que no sigui signar l'acord de separació entre Catalunya i Espanya. Que ho tinguis clar, Puigdemont.

Ja ni justifica el mega-salari que ens espolien
M.E.B., 11/01/2016 a les 18:33
+14
-0
El rei ja ha perdut les formes, ni tan sols es digna rebre la Presidenta d'un parlament democràtic que investeix President per la simple raó que NO li agrada el resultat de les eleccions i la investidura. El mateix que amb Franco, que si havia de guanyar el Barça doncs es pagava l'àrbitre, es canviaven fitxatges i se celebraven les finals a casa l'equip del règim.

Ara ni això, rep els catalans fidels al seu règim com Gasol, Pedrosa o Márquez però es nega a rebre la representació de 7,5 milions de catalans que, segons ells, són espanyoles iguales ante la ley, pero sembla que no. Efectivament, novament es veu el caràcter colonial de la relació que volen mantenir amb nosaltres, la de l'espoli, l'engany, l'anihilació i l'insult quan no fem allò que els convé a ELLS.

Doncs sr Puigdemont, no sé què espereu a fer objecció de consciència respecte el 20% dels pressupostos de la casa del rei que paguem els catalans. I, per suposat, el ciutadà JuanCarlos i la seva trepa de presumptes delinqüents que no tornin a ser rebuts, ni honorats ni a ser benvinguts al nostre país fins a la separació amistosament signada.

Tot plegat, el millor que ens podia passar, que el rei dels maltractadors ja no ens vulgui a ca seva.
Com els nens petits
Anònim, 11/01/2016 a les 18:41
+10
-5
Sou com els nens petits, quan no us fan ni cas agafeu una rebequeria.
El Borbó té un problema familiar
joan5, 11/01/2016 a les 18:46
+10
-0
És que aquest senyor de la Zarzuela està preocupat perquè té família exposada a quatre anys de presó i per això no es pot ocupar de totes les seves obligacions. Tant com insultaven i amenaçaven al President Mas, no ha estat mai imputat per estafa. Ni ell ni la família.
Semblen els telenyecos
Desmon, 11/01/2016 a les 18:50
+15
-0
Vaja familia, aquesta! Només se salva la seva mare.
Així ens estimen
Anònim, 11/01/2016 a les 18:59
+7
-0
Espanya ens estima ?
HAHA
Anònim, 11/01/2016 a les 19:04
+3
-0
HAHAHAHAHAHAHAH

Al espanya ens estima?
Casanovas, 11/01/2016 a les 19:14
+9
-1
Aviam, no és un tema d'estimar, el que pretengui ser estimat per desconeguts (més enllà de l'amor fraternal entre éssers humans bla bla bla) és que no ha entès res.

Jo no estimo a tots els meus veins barcelonins o catalans,

això sí, cumpleixo les meves obligacions i exerceixo els meus drets, l'estima i l'amor el guardo per la meva familia i els meus amics.

Ni t'estima espanya, ni t'estima catalunya, les pedres no estimen
Hem guanyat
Joan Martinzz, 11/01/2016 a les 19:36
+6
-0
Quins corruptes aquestes monàrquics el PP, Podemos, Ciudadanos i PSOE.

Espanya ens roba, per això tenim retallades. Independència en pocs mesos. S'acaba el robatori
Desmon.
Anònim, 11/01/2016 a les 19:44
+0
-1
Perdona però em sembla que no saps gaire res de la família d' aquest rei. Precisament els reis d ' Espanya no van ser mai rebuts a la Casa Blanca mentre en Clinton va ser president. La culpable ? Pues precisament la reina. A una reunió va maltractar molt a un pobre becari. Només que aquest becari va arribar a president. El dia que la reina va voler fer el paperot , el propi Clinton li va recordar . i li va donar la nova de que no seria rebuda mai
Ja van aconsellar al seu pare que no ho fes
Anònim, 11/01/2016 a les 19:59
+5
-1
- Per l'amor de Déu no li posi de nom Felip al príncep què és una enorme provocació a Catalunya.
- I?

Ja tens el "I". Ironies de l'història.

Si voleu riure sobre aquesta basca real ací vos deixo una entrevista a Armand de Fluvià sobre la monarquia espanyola:



Que ho gaudiu!
familia reial
andador, 11/01/2016 a les 20:16
+6
-0
Un pare cassador d'elefants, una filla imputada, un gendre encara més i el rei un funcionari que no fa la seva feina. Que esperem per marxar corrent d'aquest estat infecte?
Felicitacions per salvar el planeta
Joan Jaume, 11/01/2016 a les 20:22
+7
-0
Evident estimat Watson !
No anar a Madrid ( i tornar de Madrid) és una alta contribució a la reducció de CO2 i per tant, al compliment del protocol de Kyoto i de l'Estratègia catalana contra el canvi climàtic.
Ara cal que el correu electrònic sigui imprès sobre paper reciclat !
Gracies Felip
Xavier Salat, 11/01/2016 a les 20:26
+5
-0
El Rey inicia la desconecio Es Fantastic Potser el TC fl declara anticonstitucional
Cobard
Anònim, 11/01/2016 a les 20:37
+7
-0
Quin rei més covard que no dóna ni la cara
El Rei es un aliat
Anònim, 11/01/2016 a les 20:39
+4
-1
No amb cansaré de dir-ho, bona pero que molt bona noticia per els interessos de Catalunya, la prensa europea i internacional s'hen farà reso, a horas d'ara de ben segur que ja estàn lamentan la decisió presa erroniament
Gran i greu equivocació de la casa reial, definitivament ara crec amb tota seguretat que ho tenim guanyat.
Per què TV3 no emet d'una punyetera vegada El Complot dels Anells en primetime?
Jordi M, 11/01/2016 a les 21:01
+3
-0
El matamamífers de diferents espècies va rebre Benach però per raons que les sabem de sobres. Aquella ERC havia decidit per despit caïnita i avidesa de menjadores legitimar i servir l'enemic fonamental de quasi tota la nostra vida, en un experiment sucursalista que, d'haver reeixit, ens hauria dut al mapa polític gallec o, per desgràcia, també de les Illes i el País Valencià. És a dir, amb un nacionalisme escorat molt a l'esquerra, sense possibilitats de guanyar les eleccions i condemnat a traginar-li la palangana al PSOE. Encara em pessigo per assegurar-me que ens en vam sortir i que tot això d'ara va de debò, que no és un somni. 'El' somni. El que sempre havia estat el nostre somni.
Conquerits i annexionats però mai assimilats
Jordi M, 11/01/2016 a les 21:12
+2
-0
Llevat que l'admirat i admirable Armand de Fluvià em contradigui, dir-li 'VI' a aquest Felip només té sentit si se'ns considera encara com conquerits i annexionats per Castella. Bàsicament perquè nosaltres només n'hem tingut cinc, de Felips que ens fossin rei per una legitimitat o altra. Assumir la numeració de Castella implica que som conquesta i annexió de Castella i consegüentment la seva història passa a ser la nostra. Altrament, caldria respectar l'ordinalitat de cada territori tipus com quan ens feien aprendre allò del 'Carlos primero de España y quinto de Alemania'. Que, escolta, jo ho compro, eh? Jo ja els ho compro. Ja'm va bé. Però no em sembla que casi gaire amb el seu discurs oficial.
Igual que la presidenta d' Andalusia, que Rajoy, que Sánchez, que ...
Anònim, 11/01/2016 a les 21:19
+3
-0
Susana Díaz diu que no s'ha de dialogar amb ningú que atenti contra la unitat d´Espanya, sense adonar-se que aquest entossudiment es la millor arma per trencar la unitat que ella vol salvar costi el que costi.
Gràcies Susana, gràcies Felip.
Carles vs Felip
Jordi de Cassà, 11/01/2016 a les 21:20
+6
-1
Aquesta vegada, tres centúries després, Felip perdrà i amb Carles guanyarem. Visca Catalunya Lliure i Sobirana !!*!!
Quines penques!!
Mariecurie, 11/01/2016 a les 21:38
+7
-1
L actitud de Felip VI de no rebre a Carme Forcadell i fer-se comunicar la elecció del nou president per via telemàtica es una flta de vergonya per part del senyor rei. que segurament s'oblida que una bona part del seu sou i de les despeses de la seva família procedeix dels impostos del catalans, i deixeu-me dir que per desgràcia. El que ha fet no té nom, li va en el sou i no es normal aquest comportament. Però el que deu passar es que li ha agafat un atac de por escénica, i no ha pogut pair la idea de que els seus estimats castellans i pobles afins els vegin en una foto al costat de una activista per la independència, encara que el seu mandat parlamentari procedeixi de una victòria democràtica a les urnes, una victoria ben legal, per molt que el molesti. FElip VI no té classe: mai havía vist una cosa com aquesta. Es merwix que la propera vegada que vingui a Catalunya, si es que gosafer-ho, el rebem amb la pitada més sonora que hagi pogut imaginar en la seva vida. I per cert, la senyora Forcadell no té parents xorissos, a veure si en FElip apren a poser order a casa seva.
Carles vs Felip
Jordi de Cassà, 11/01/2016 a les 22:27
+1
-1
Aquesta vegada, tres centúries després, Felip perdrà i amb Carles guanyarem. Visca Catalunya Lliure i Sobirana !!*!!
tot sigui per estalviar!!
Anònim, 11/01/2016 a les 22:43
+5
-1
O és que us penseu que aquesta presidenta "rural" pensava en pagar-se el viatge ella mateixa o, per influència cupaire, anar en auto-stop?
Noooorrr!! A viatjar en avió o en l'AVE (i en primera clase!! és clar -per fi ho podria fer!!-).
O sigui que això ens estalviem tots els que hauriem de pagar la seva visita "institucional".
I ara endavant: ompliu-me de vots negatius (si és que m'ho publiqueu, cosa que dubto)
Quins pebrots
Anònim, 11/01/2016 a les 23:00
+3
-2
Després es queixaran quan el princep de Girona faci algún viatget per veure als seus subdits catalans i aquets li diguin el nom del porc.
El millor és que ja no aparegui mai més per aquí i si vé espero que el President de la Generalitat i la Presidenta del Parlament passin absolutament d'ell.
Una cançoneta que ve a tomb
Anònim, 11/01/2016 a les 23:04
+3
-1
El rei vol Corona, Corona li darem,
que vingui a Barcelona
i el coll li tallarem!

(Cançó popular segle XVII)
Ara és l'hora
Anònim, 11/01/2016 a les 23:10
+2
-0
Per continuar la desconnexió ara és la'hora dels ajuntaments catalans com Girona, Cervera, Balaguer, Montblanc...per treure els títols de ciutats catalans que du aquest senyor. De Barcelona dubto perquè està en mans "unionistes"
Quin problema hi ha senyora Forcadell?
Anònim, 11/01/2016 a les 23:33
+3
-3
Li sap greu a vostè que és republicana que no es pugui fer una foto amb el Rei? Jo crec que li evita passar un mal tràngol.
Els Borbons
Joaquim Grifoll i Fusté, 11/01/2016 a les 23:44
+3
-1
Els Borbons, tots ells, els hauríem d'enviar a França, que és el seu lloc de procedència. La llàstima és que fem dos segles i escaig tard. Au revoir!!!!
Una nova equivocació, ara no de Rajoy sinó del Rei
Anton Monner, 11/01/2016 a les 23:59
+3
-1
"El Rey es ley", sempre es va dir al regne de Castella. Avui en Felip VI s'equivoca marcat pel principi que ell és la llei, com si es tractés del segle XV. Fins ara Rajoy ha usat l'autocràcia com a sistema de govern i el rei ha caigut del ruc sense pujar-hi. Pobra gent!, desitgen ressucitar el general colpista instintivament i ho han aconseguit. Un noi aparentment modern resulta tan antic que quan vindrà a Catalunya el xiularan fins i tot els unionistes!. No us adoneu que cada pas que feu, l'espifieu més?.
Tanto ladrido...
Anònim, 12/01/2016 a les 01:31
+5
-14
...muestra que has acertado, Felipe.
per què anar a Madrit?
Anònim, 12/01/2016 a les 01:33
+1
-1
I què li volia dir la Forcadell al rei Felip? Alteza, éste, Puigdemont, es el presidente del estado catalán!
Nos echan!
Anònim, 12/01/2016 a les 07:20
+1
-0
Noos da lo.mismo, Felipe
Siguem humans, sisplau
Català emprenyat, 12/01/2016 a les 08:47
+1
-0
Pobret rei, era un mal dia. Dilluns, President de Generalitat nou, germana i cunyat a la banqueta dels acusats igual que la Pantoja i cinquena pilota d' or de Messi. I per la nit, "gatillasu".
No,no
Anònimf, 12/01/2016 a les 09:08
+3
-1
Aún hay gente que piensa que en una cataluña independiente las relaciones con España de vecinos serán buenas?. Literalmente no serán