Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Una pancarta i els seus artistes

, Solsona | Actualitzat el 30/09/2017 a les 08:20h

Foto: Ramon Estany


Aquí podem veure el grup de joves de Solsona responsables d'algunes de les pancartes més originals i divertides que podem veure aquests dies per la ciutat. Justament ens assenyalen la seva creació, que llueix al portal de la Plaça del Camp.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

La imaginació al poder!
Anònim, 30/09/2017 a les 09:06
Aquest jovent treu suc de tot.

No ens hem de deixar esgarrapar!

Anem a votar!
A votar SI
Anònim, 30/09/2017 a les 13:15
Molt be!!!!
Sou collonuts !!!
Joventut
Anònim, 30/09/2017 a les 15:14
Son els mes valents,!la joventut! !!!Visca catalunya!!!
Vergonya
Anònim, 30/09/2017 a les 16:27
Doncs a mi em faria vergonya com a pare que els meus fills deixessin la ciutat de Solsona de pena!! Fa mania anar a passeig i veure con estan els carrers!! PENA!!!!
pancartes
ciutada solsona, 30/09/2017 a les 17:20
Sí senyor nois, la creativitat al poder!!
AL "VERGONYA"
Anònim, 30/09/2017 a les 18:14
Doncs a mi el que em faría vergonya sería tenir uns carrers ben nets i endreçats, i un cel de color blaaauu, i que cantèssin els ocells (piu, piu...) mentres els meus fills s'haguèssin d'amagar per a dir el que pensen, envoltats de tricornis i gorres de plat-ni que sigui amb l'insignia del "piolín"-, que els vigilen i els diuen: "sigueu bons, no feu soroll..., que, si no, vindrá el fiscal, i el tinent coronel
i l'home del sac i us arruinarem a multes, i us "intervindrem" aquests carrers
tant nets, i el cel blau, i, fins i tot, els ocells...

LLIBERTAT !!!
al de vergonya
Anònim, 30/09/2017 a les 18:54
Millor que cantin el cara al sol a Cibeles...
Pena penita pena!!
Anònim, 30/09/2017 a les 22:42
No cal dir res mes!!!!