Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Adéu a Can Solvi del Carrer Castell

, Solsona | Actualitzat el 13/09/2017 a les 09:30h

Les dependentes de Can Solvi al Carrer Castell Foto: Ramon Estany


Diumenge passat, 10 de setembre, obria per darrera vegada la carnisseria Can Solvi del Carrer Castell, després de 32 anys en funcionament. Aquest establiment va ser el segon que obria a Solsona la coneguda carnisseria, després de la botiga principal a l'Avinguda del Pont i abans d'obrir-ne una nova a la Carretera de Torà.
Durant aquests dies, les dependentes s'han anat acomiadant de clients i clientes, tot i que continuaran treballant a les altres dos botigues. Pel gerent de Can Solvi, Joan Solé, ha estat una decisió que li ha dolgut, però s'hi ha vist obligat per raons empresarials
 

Can Solvi Foto: Ramon Estany

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

adeu
Anònim, 13/09/2017 a les 12:48
i aquest pas, adeu al carrer castell.
quin greu tot plegat.
Solsona, no anem be.
Solvi
Clausre, 13/09/2017 a les 13:57
Molt bones Veïnes i molt bones companyes , que tingueu molta sort
Una altra etapa
Maria serra, 13/09/2017 a les 14:01
Hem sap tan greu marxar d'aquí d'aquest carrer , però es allò que diuen els canvis son sempre bons. Adéu a tots els veïns , us enyorare moltíssim..
Pena
Marti S, 13/09/2017 a les 14:04
Pena, aquí vull veure als de la cup, vinga feu soroll!!, el casc antic és tanca...i mentres la demagogia de la Festa Major, que si que...
Siguis positiu
Anònim, 13/09/2017 a les 14:50
I perquè no mires la part positiva de les botiges que han obert??. Mira en positiu i en sortirem abans.
Solsona no va malament.
Solvi
Deu, 13/09/2017 a les 15:24
Molta sort noies, segur que la tindreu. Fins aviat.
Al de siguis positiu
Anònim, 13/09/2017 a les 15:29
Diga'm quines són les botigues que han obert??? Perquè jo no veig tancaments
Més que una botiga
CCR, 15/09/2017 a les 18:03
Maria i Dolors, els veïns i veïnes del carrer Castell i voltants us trobaran molt a faltar! I també, per suposat, poder anar a comprar a la botiga (SOLVI). Ereu un punt de suport, sobretot a la gent gran del nucli antic que li agrada i li va bé anar a comprar cada dia: avui un bistec, demà una botifarra, algun dia un plat ja preparat per poder fer una mica el manta, etc. Ereu més que una botiga! Molta sort a les dues i trambé al Solvi i a veure si s'anima i tornar a obrir!