Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El Bisbe estrena....nous escolanets!!!

, Solsona | Actualitzat el 29/05/2017 a les 21:54h
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Curios
Anònim, 30/05/2017 a les 13:45
Si feu un dibuix aixis fent humor de lgtbi....a veure que diuen....sou capacos? O pesa massa aquesta dictadura?
Dic aixo per q es vegi les dues maneres de actuar: uns a filar prim i els altres poden insultar fer escraches etc. I a sobre son els bons
Com??
Al de curiós, 30/05/2017 a les 15:03
Tal com ho expliques sembla que no haguem siguem hereus d'una història on la religió era imposada per dictadura i la gent LGTB portada a camps d'extermini...

Encara avui dia paguem amb diner públic escoles de l'Opus i encara avui dia hi ha agressions homòfobes... Ja no som en dictadura, però tot necessita un procés... I posar al mateix sac gent que pateix l'homofòbia amb homòfobs a qui la ciutat ret els seus balls i honors en la festa major crec que està fora de lloc.
Curiós tot plegat o hipocresia tot plegat
Dona lliure , 30/05/2017 a les 16:39
Hi ha un col.lectiu que és clarament homòfog a part de masclista ( no em refereixo al catòlic) i no se'ls critica, ni insulta, ni se'ls hi fa dibuixets al seu "temple" ni escraches al seu al representant, ningú fa cap protesta contra ells per aquests dos temes ( i això que son intolerants, totalitaris, arcaics, retrogrades, dictadors, etc), al contrari, la gent que està encontra de les paraules del sr Bisbe, que l'insulta, que fa pintades a les portes d'un edifici del Poble, resulta que amb aquest col.lectiu mutis, callen, els defensen, els hi acepten la seva manera de pensar...
Si això no és ser hipòcrita, tela.
Siguem coherents, si us plau.
Jo no acepto ni les parales des sr Bisbe ni les paraules i pensament del col.lectiu que resa cara est, ni el comportament incivilitzat dels que pinten i insulten perquè no pensen com ells.
Al de curios tot plegat.
Anònim, 30/05/2017 a les 18:17
Home, al colectiu que comentes no el mantenim a base de impostos, i no se'ls permet inmatricular al seu nom tot el que els hi vingui de gust, i no te una casella de la declaració de la renda per donar a favor seu, i no te un munt de representats als ministeris de les espanyes, i la direcció de la policia no li dona medalles a les seves estatues, i no ha estat al costat d'un dictador imposat per la gracia de dios, i no adoctrina els nostres fills a les escoles de ben petits, i no reparteix full dominicals pel poble amb opinions fora de lloc, ni li dediquem balls als seus representants per festa major,... Continuo?

No dic que siguin millors, ni molt menys. Pero has de reconeixer que no fan tan soroll ni tenen tant poder com els representants de la santa esglesia catolica (i espero que així continui, per cert).

L'unic que volem (alguns) es que aquest pais sigui realment laic, i que qui vulgui anar a resar al Deu que li sembli hi vagi, pero que l'esglesia no es cregui amb el dret de dictar el que ha de fer la societat en general.

I potser si actuessin amb l'humilitat i generositat que predicava Jesus a la biblia, la gent tornaria a entrar als seus temples per altres coses a part de bodes, batetjos i funerals.

Ah, i lo de les pintades, crec que ningú les ha firmat, ni les ha aplaudit.
Com sempre, bo, molt bo l'acudit.
Anònim, 30/05/2017 a les 22:17
Coi! Jo, l'acudit del Mia el trobo genial. El que ha dit el bisbe, des del punt de vista científic i des del punt de vista catòlic o religiós, no se sustenta per en lloc. Vull creure que s'ha equivocat, perquè si pensa així...
sabeu que es la glossa?
Anònim, 31/05/2017 a les 08:03
El bisbe no dica el que li sembla a tord i a dret.. va escriure la glossa al full dominical, el full que poden agafar tots aquells fidels que participen de la missa. I les seves paraules anaven dirigides a aquest sector de la població, que volen i estimen llegir el que el bisbe reflexiona i comenta. Si altres sectors agafen aquestes paraules i les treuen del context, no es cosa del bisbe... Es d'algú que té ganes de posar-se on no li demanen i aprofitar l'ocasió per manxar contra els pensaments de l'església. O es que l'església s'ha posat mai en el contingut i pensaments d'alguna revista gai, musulmana o altres religions, satànica, ... tot i anar en contra dels seus pensaments i possiblement el seu contingut és en alguns casos cristanofobic... I no veig que ningú ho defensi com a atac. Perquè em sembla que alguns dels atacs estant anant més enllà de la simple llibertat d'expressió
no
Anònim, 31/05/2017 a les 18:32
Tot es mol sencill, el que sigui creien i acepti les raons del bisbe, alla ell ,suposso que creu aixo .

Ara aquest grup que no creuen , que carall fan llegint el full parroquial, per que jo , si un diari es de futbol i a mi no m´agrada el futbol, no m´el llegire, i amb tot , cadascú es lliure de llegir , pensar , o fer lliurament, lo que cregui ,que te que fer, cadascú a la seva conciencia.
No ho heu llegit?
Anònim 31/05/17, 31/05/2017 a les 22:28
Jo crec que le que llegeix un diari d'esports ho el Full Parroquial, no es perque li agredi el que hi diu si no per pòder opinar quan la gen en 'parla, perque tanta critica si ho han llegit enlloc?