Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Full de reclamacions de la Fira

, Solsona | Actualitzat el 15/05/2017 a les 08:10h

Avinguda Cardenal Tarancon


En una Fira de les dimensions de la de Sant Isidre de Solsona, sempre hi ha detalls a corretgir, temes a millorar, incidències, etc. Per exemple, en la trobada de vehicles clàssics, el parc tancat dels cotxes a l'avinguda Cardenal Tarancon va afectar un gual permanent, el propietari del qual es va trobar amb la sortida tancada al seu garatge, tot i que n'havia parlat dies abans amb els organitzadors per qué estiguessin al cas.

Plaça Major de Solsona, divendres de Fira


I també va crear preocupació i sorpresa la presència dies abans de la Fira de les carpes a la Plaça Major. Tot i que els firaires no les van ocupar fins dissabte, el divendres les carpes van pendre el lloc a les habituals parades del mercat. Segons els comerciants de la Plaça i rodalies, aquest fet va treure activitat i moviment de persones pel centre de Solsona, precisament, un divendres de Fira. Per aquests comerciants, el fet d'instal·lar les carpes a la Plaça, encara que no estiguin ocupades, no ha de fer fora a les parades del mercat del divendres.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Horaris
Anònim, 15/05/2017 a les 09:52
els horaris de esquilar ovelles a les 9 comença a les 10,30 el gossos a les 9,30 comença a 11,15 inauguració programa a les 10 els trabucaires fan la rebuda a la consellera a les 11....
President mas
Anònim, 15/05/2017 a les 13:24
Tothom esperava amb grans pancartes el President Mas, dissapte a la tarda, jo hi vaig ser-hi fins a la vesprada i encara és hora que el vegi.

Fira
Anònimfira, 15/05/2017 a les 15:17
Doncs ho sento molt que no pogués veure el senyor Artur Mas .Tampoc el va veure el periodista del Nació Solsona, tot i que l hi va fer unes quantes fotos.... Però encara no ha sortit res de res!!!!
Mas
Anònim, 15/05/2017 a les 16:02
El ex president era a pescar.
Mas
Anònim, 15/05/2017 a les 17:15
L'ex-president devia ser a la catedral, revisant que els missals estessin al seu lloc, ara que la mare superiora no surt de casa.
Jo sí el vaig veure
JCG, 15/05/2017 a les 18:32
Doncs jo el vaig veure perfectament: dissabte a la tarda entre les 18:00 i les 19:00h aprox. Ah, i no sóc pas de la seva corda! El vaig veure a la carpa de les vaques i el vaig veure a l'estand del Pdcat on, molta gent, li va anar a comentar coses (no sé quines perquè jo ho veia de lluny). Vaig trobar molt i molt penós que no l'acompanyés a fer la visita ni l'alcalde de Solsona, ni el/la president del Consell ni cap personalitat d'ERC. Realment la solidaritat entre els indepes és ... (m'estalvio l'adjectiu).
JCG, 15/05/2017 a les 18:32
anonimus, 15/05/2017 a les 21:38
Senyor comentarista. Penso que heu fet aquest escrit sense pensar-ho gaire, i m'explico.
Quan una persona vol ser rebuda o acompanyada per altres autoritats, el que s'ha de fer primer és anunciar la visita i llavors s'ha l'acompanya.
Un cop feta aquesta reflexió ,m'estalvio l'adjectiu que us mereixeu . per que segurament no enteneu això del protocol.
Resumint, que si un no avisa que ve, dificilment se'l pot anar rebre.
(Que no veieu que els del PDCAT llavors no marcarien paquet, home).
Jo no el volia escoltar
Anònim, 15/05/2017 a les 21:43
A mi em va molestar que mentre hi havia l'Artur a l'estand dels convergents casualment s'apagués la música.
Jo el volia escoltar
Anònim, 15/05/2017 a les 22:52
A mi em va molestar que quan va saludar el president als molts assistents la música de la Fira estava a tope
penós
JCG, 15/05/2017 a les 23:21
O sia, al final el problema es redueix a saber de qui és la culpa! Si dels de ciu, si dels de erc... El que jo deia... la solidaritat-amistat-complicitat entre els independentistes fa pena! Com hem d'anar bé amb aquesta gent?
LA FOTO
Anònim, 16/05/2017 a les 03:22
La foto de la plaça,i que no hi ha ningu,es per revindicar que no hi havia ningu? o que representa ?
hostaler
Anònim, 16/05/2017 a les 03:34
totes les asociacions sense anim de lucre, han de fer menjar?
no poden fer sabates,vendre samarretes, o rifar cotxes per fer algun duro.
si rifesin cotxes, es tornarien a veure vehicles,i les diferents marques farien propaganda.
dos ocells d'un tret.
tots el mateix,no cal.
Al sr. JCG
Anònim, 16/05/2017 a les 08:14
Ara mateix, el sr. Mas és un simple particular. No és president, conseller, diputat ni director general. No venia en representació de cap institució ni de cap empresa privada que realitzi aportacions a la fira. Per tant, no hi havia cap obligació de que tingués una rebuda oficial ni que se l'acompanyés oficialment a visitar la fira. El van rebre i acompanyar, tal com ha de ser, els representants del seu partit (que li deuen perdre la meitat dels vots i la preeminència a Catalunya). El Consell i l'Ajuntament han de rebre visites institucionals, no al primer "ex" que vingui a passejar per aquí.

El que podia haver fet, si hagués volgut, és anunciar oficialment la seva visita i incorporar-se a alguna de les comitives oficials que fan el recorregut. Però és clar, allà mana el protocol i no hauria pogut anar en primera fila.
Al de JCG
Anònim , 16/05/2017 a les 08:39
com a militant ho simpatitzant de esquerra republicana, trobu d mal gust l'ultim comentari de "marcar el paquet", és una falta de respecte i sort que la malloria dels de esquerra són més respectuosos i educats, però posar me ha la teva alçada et demano que si tens tant paquet com els del pdcat no t'amaguis i dóna la cara amb el teu nom i cognoms ... és lamentable.
A la puerta de la Iglesia santa Maria
Anònim, 16/05/2017 a les 11:24
Para cruzar con silla de ruedas, desde sala polivalente a la iglesia Santa María, colocaron el puesto de la UBIC. cortando el paso a las personas minusvalidas . Dejando muy poco espacio para movilizar la silla de ruedas.
I el Nació Solsona??
Anònim, 16/05/2017 a les 17:12
I per quan un full de reclamacions del Nació Digital Solsona i el seu corresponsal??
paquet?
JCG, 16/05/2017 a les 17:33
Volia dir que jo (JCG) no sóc qui va fer el comentari de marcar paquet, sinó que va ser algun anònim que em va respondre. I per tal con ho va fer jo diria que és més aviat de la corda d'erc.
Respecte
Anònim, 16/05/2017 a les 23:14
Crec que es molt bo per Solsona i el Solsonès que el President Mas visiti la fira i mes tenint present que es car de veure pel territori de Montanya.

Per a tots aquells que l'esperaveu amb pancartes teniu tot el dret de fer-ho i amb el mateix dret jo puc opinar personalment que m'agradaria veure les xiulades/pancartes/insults que ha hagut d'aguantar el Sr.Mas igualats en proporció a fets i resultats a la resta de partits politics.
El Sr. Mas de ben segú que ha comes molts errors, pero de moment es l'únic politic condemnat per a fer el que el poble li demanava i amb aixó no demano que el beatifiquem sinó simplement que tinguem un respecte per a tothom.
Vall calent
Anònim, 17/05/2017 a les 08:05
Les parades del Vall calent estan mal col·locades. Vas pujant des de baix el pont i, zas! s'acaben a mitja pujada. Què faig? recular o acabar el tram que passa com un embut davant l'hospital i pujar les escales cap al Camp? Crec que es podrien recol·locar a l'espai on hi ha el monument a la sardana i tirar cap a la plaça del bisbe, de manera que la gent pogués tornar a entrar dins el circuit de les parades cap a la plaça major. Només és una opinió
respecte?
JCG, 17/05/2017 a les 10:57
Demanes respecte pel Sr. Mas?? De part dels d'erc? Si el que més odien els d'erc és tot el que té a veure amb als convergents, ni que siguin els únics que hagin anat davant dels tribunals. No facis riure, home!
Al qui demana rsepecte
Anònim, 17/05/2017 a les 19:04
"condemnat per a fer el que el poble li demanava" El poble mai va demanar una consulta de pacotilla, vam demanar un referendúm vinculant que encara estem esperant.
joanot
Anònim, 17/05/2017 a les 22:29
Mireu a Solsona tothom es benvingut, o els que manen ara, decedeixen qui es benvingut o no,
Axi feu pinya per l´independencia ?
Soc solsoni de moltes generacions, no he estat MAI, amb cap partit politic , pero com mes va , crec que he estat encertat,

Amb aquest plan mai traurem el pais ,d´ont es ara. ¿ UNITS ?
jo amb pensava els de la CUP , no feien pai , pero...................
Ei!!
Anònim, 18/05/2017 a les 08:06
Ei!! que aquí hi van les reclamacions de la Fira, no les de política i partits! Excepte un o dos comentaris, la resta desaprofiteu l'ocasió per fer crítica constructiva sobre la FIRA, no sobre MAS i polítics en general. I després us queixeu...