Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

..La Mango Munitat d'Aigües del Solsonès

, Solsonès | Actualitzat el 20/02/2017 a les 09:45h
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

al Mia
Anònim, 21/02/2017 a les 12:17
Cada dia tens un sentit de l'humor més bo. Quin riure!!!
Enhorabona!
Molt bo
Anònim, 21/02/2017 a les 15:12
Brillant!
Nou acudit
Anònim, 21/02/2017 a les 16:30
I per què no fa un acudit on hi surt l'anterior president jugant al "candy crush"
Fi, molt fi.
Anònim, 22/02/2017 a les 12:11
Molt bó i fi, Mia, massa fi vista la realitat de la Mango Munitat D'aigües.
al Mia
Anònim, 22/02/2017 a les 17:24
Com és que no facis cap acudit del Secretari que han fet fora de la Mango Munitat D'aigües que dius tu?

I si creus que s'hi "manga", perqué no ho denuncies ?
Aixi aixi
Anònim, 22/02/2017 a les 19:02
Va siguis valent ara , perque l' han fet fora el Candi tu que tan saps?
Mia
Anònim, 22/02/2017 a les 20:01
Per si vols informacio Regio 7 del 20 de gener 2017 Lluis Basiana Obradors, , ara ja pots dibuixar
més noms ?
Anònim, 22/02/2017 a les 20:50
I qui és aquest Basiana? què té a veure la televisió de Manresa amb l'aigua de la comarca?
perquè tothom parla en clau?
Perquè s'enfaden els comentaristes amb el Mia?
Perquè no s'informa en aquest digital de res que afecti a la mancomunitat des del canvi de president?

Massa coses tèrboles !!!! Endavant mia, que no ens "manguin" el sentit de l'humor.
.
Anònim, 23/02/2017 a les 08:28
Molt bona resposta Mia!!!! Endavant i enhorabona per la manera com veus la realitat.