Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Recullen 115 signatures contra els lavabos portatils del carrer

, Solsona | Actualitzat el 17/02/2017 a les 07:45h

Desgavell i brutícia al carrer Llobera, on estaven ubicats els lavabos Foto: Ramon Estany


Veins del carrer Llobera han entrat una instància aquesta setmana a l'ajuntament de Solsona demanant el canvi d'ubicació dels lavabos portàtils, que darrerament, amb motiu de la Festa Major i del Carnaval de Solsona, s'ubiquen a la Plaça Ribera, al carrer Llobera.
En la instància, que s'ha acompanyat amb 115 signatures de veins i ciutadans, al·leguen que la presència d'aquests lavabos suposa brutícia al carrer, bretolades, sorolls i mala imatge pel nucli antic de Solsona. Els veïns han demanat que es busqui un altra ubicació per aquests lavabos.
 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Quins veins?
Veí , 17/02/2017 a les 09:51
Al carrer Llobera no som gaires i a mi no m'han ofert pas per signar, aquests 115 crec que deuen ser més de la part de la plaça major, ja sabeu, la part on si fa teatre.

El millor seria que la ubicació fos rotativa, proposo sota els porxos de la pl. major o sota el ruc que també embruta molt.

P.D. Ens agrada queixar-nos per tot i en el fons reivindicar es l'esperit del carnaval!!!

no us està mai res bé
Anònim, 17/02/2017 a les 10:04
Deunidó els solsonins....es que no us està mai res bé...abans ,quan no hi havia lavabos portàtils nomès feieu que queixar-vos de que la gent es pixava a les cantonades etc...ara us posen lavabos i us quexeiu de perque els fan servir...qué malament que anem...
Si els tenen perque els tenen i sino perque no els tenen...
Mse, 17/02/2017 a les 11:02
Jo tambe soc vei del nucli antic i el soroll i les bretolades no nomes les fan la gent que va a pixar, es lo mes normal del mon! Es carnaval i per una setmana a l any a ningu se li enssorrara la casa! Si voleu, demaneu que els instal.lin a algun descampat de les afores de solsona, que llavors la gent segur que tornara a pixar a les cantonades...
Si us moguessiu una mica per les festes grans dels voltants (Patum, Akelarre, Festa major de Manresa...) veurieu com els lababos portatils estan a cada pam, sigui nucli antic, muralla, catedral o casa de l' Antonio... es la manera de treure una mica de pudor de pixats dels carrers.

PD. Heu passat a demanar assignatures als veins dels carrers dels voltants? Perque si no van alla aniran a un altre lloc, i sobre tot seria de tindre'ls molt grossos anar als veins del carrer del bou (WC popular) a dir-los que voleu treure els vaters publics ddl vostre carrer perque fan mala imatge al nucli antic
tornarem a pixar al fesolet
Anònim, 17/02/2017 a les 13:20
ok doncs llavors quan es pixin a les pores d les cases i pels carrers com havia estat sempre, els agradara mes y donara mes bona imatge...
mi pixo
Anònim, 17/02/2017 a les 19:31
Això és el CARNAVAL!!!! Espero que el Trump ho prohibeix -hi !!!!
Solsoni
Anònim, 18/02/2017 a les 17:40
Molt espavilats per carnaval tot shi val si us embruten on viviu us queixeu qui us entengui que us comprin.
Carnaval
Anònim, 18/02/2017 a les 17:47
No soc veina del nucli antic vaig veure que es podia signar a la merceria sanpons i a la llibreria verdaguer vaig signar en suport si posen lavavos i la gent sels passa pel forru malament per molt que sigui carnaval no cal ser incivic lamentablement passa cada dia sobretot els caps de semana a veure si en som conscients tots es mes net qui menys embruta.
Solsona antiga és un femer de pixum
Anònim, 19/02/2017 a les 08:11
A la fotografia es veu com quan els urinaris estaven plens de pixum es disfrutava movent-los per fer vessar tot el pixum de cop, vet aqui.
Filtracions
Anònim, 19/02/2017 a les 10:57
A les cases del nucli antic lAjuntament hauria de fer anàlisis d'aigua de les aixetes dels domicilis dels veïns perquè és més que probable que hi hagi filtracions de pixum a l'augua 'potable'
Mala imatge...
Anònim, 21/02/2017 a les 08:39
Si els treuen o els posen a can collons per evitar que donguin "mala imatge" al nucli antic tot quedarà pixat. El que caldria és posar-ne molts més i que no hi hagués excusa per no anar-hi. A les festes d'arreu que acullen un volum considerable de gent això és el que fan.
Vivim en un poble més preocupat per la mala imatge que per les qüestions de fons.
M'encanta
Anònim, 21/02/2017 a les 09:45