Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Detenen un veí de Solsona per cultivar 154 plantes de marihuana

, Solsona | Actualitzat el 27/09/2016 a les 20:08h
 

Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Solsona van detenir el passat 21 de setembre, un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Solsona, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
 
A meitats de setembre els mossos van tenir coneixement de la possible existència d’una plantació de marihuana en una finca de Solsona. Els agents van obrir una investigació i van esbrinar que en el costat de la masia hi havia una petita plantació de marihuana amb el seu propi sistema de rec.
 
Davant d’aquests indicis,  el 21 de setembre, els mossos van anar al domicili i van realitzar una entrada i perquisició, on es van localitzar i comissar un total de 154 plantes de marihuana en diferents estats de floració.
 
La plantació estava distribuïda per diverses zones de l’interior de la masia i en camps del voltant de la casa. Les estances interiors disposaven d’instal·lació elèctrica, focus, ventiladors i diferents productes pel cultiu. A més, també s’hi va localitzar tres pots d’oli amb haixix a l’interior.
 
El llogater de la finca i responsable de la plantació va quedar detingut per un delicte contra la salut pública. El detingut va quedar en llibertat després de declarar a comissaria i es presentarà davant del jutge quan aquest el requereixi.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Qui es
Anònim, 27/09/2016 a les 20:48
Noms i cognoms i nom de la finca ?
Si!!!
Anònim, 27/09/2016 a les 22:35
Que pase aqui!!! Sa de dir noms i cognoms i a on!! Quina noticia es aquesta!!!
Collons.....
Anònim, 27/09/2016 a les 22:36
..... això és quasi tota una finca!!!
Darrera l'anonimat
Anònim, 27/09/2016 a les 23:40
que mes dona qui sigui i la finca on s'han trobat.
Nom i cognoms... i desprès firmeu amb anònim, quina hipocresia!!!

tinc por
Anònim, 28/09/2016 a les 00:22
si no sabem qui son, ¿ voleu dir que ens podem fiar de ningú?.

Ara que tindrie que ser public , nom congnoms , per que el que la fa ,QUE LA PAGUI,

Abans si eres de casa pobra, o treballadora , ho sabie tothom , els altres no, ho tapaven tot.

i al amo de la finca ,

¿que li passará?, per que jo m´imagino que no en sabie res.
Si senyor
Anònim, 28/09/2016 a les 09:00
Si senyor, nom i cognoms, i nom de la finca. I el comentari de les 23:40 que diu "darrera l'anonimat" quina hipocresia, li recordo, primer: que ell també signa amb anònim. Segon : Els que signem amb anònim hi tenim tot el dret i a més no hem comès cap delicte. D'acord?
Curiós....
Anònim, 28/09/2016 a les 09:20
Sempre les troben en aquesta época, a punt de la recolecció, ja serveixen per al seu consum. Com és que mai les requisin quan encara no han fet la florida? Molt curiós tot això!
Morbo!
Anònim, 28/09/2016 a les 10:08
Ja veus... Te mes merit agafar una plantacio a punt de collir qué no pas en verd i petita, suposo que en tenien constacia de fa temps, esta clar que es una denuncia d'algu, ara tots ens fiquem les mans al cap per 154 plantes, quant al Solsones fa escasos 18 anys ere un cultiu alternatiu al blat i ordi i ningu en donaba un centim, a sigut quant s'ha prohibit que ara es una moda per el morbo que es ilegal.


Ep!
Anònim, 28/09/2016 a les 11:58
Alternatiu era el mascle de cannabis sativa, d'on s'extreia el cànem!
qué divertit el de "darrera l'anonimat"
Marta D., 28/09/2016 a les 12:42
que bo....critica als que escriuen sota l'anonimat i ell (o ella) també ho fa...
Yo mismo
Anònim, 28/09/2016 a les 14:23
Noticia falsa y deformada de forma interesada.
Se han aprehendido 90 plantas pertenecientes a un cultivo compartido de un CSC, muchas de ellas son variedades de bajo thc y alto cbd para uso exclusivo terapeutico.
Tampoco hay investigación alguna puesto que el nombre del club y todos los datos son publicos y accesibles para cualquier mayor de 18 años.
Mas valdria a los editores de naciondigital.cat revisar lo que les redactan por 3 euros antes de publicar el primer texto que te de un policia sin contrastar....
al "yo mismo"
Espieta, 28/09/2016 a les 14:46
Au, guarda-me'n una torreta, que en faré infusions pel map de cap
Al Ep!
Anònim, 28/09/2016 a les 14:58
Tens rao en que el cultiu principal es basaba en el mascle, pero entre totes les plantacions es podia obsevar perfectament plantes amb mes proliferacio de THC, pero a les hores poc apreciada, gracies per la correccio. Per no parlar del cascall que aquest va tenir poc exit.
masons
Anònim, 28/09/2016 a les 17:11
Ja seria hora que ens adonéssim que el cànnabis no fa mal a ningú, simplement està prohibit per interessos gobernamentals i econòmics
A favor