Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Joan Badia: «Estic sent perjudicat per l'ajuntament amb criteris subjectius i gens fonamentats»

, Solsona | Actualitzat el 18/08/2016 a les 09:24h
Arxivat a: DIGUES LA TEVA
A Solsona la conciliació de l'oci nocturn a l'estiu amb el descans dels veins és un dilema de difícil i complicada resolució. I entre mig, s'hi troben afectats algun grup de música, com el Duet Anna i Joan. El Joan Badia, ha fet arribar a NacióSolsona la següent queixa, que ha tramés a l'ajuntament de Solsona i que es resumeix tot seguit:
 
"El duet Anna i Joan està sent  perjudicat per la regidoria de Cultura d'aquest ajuntament amb criteris subjectius i gens fonamentats.
A principis de juliol, l'ajuntament va recomanar a un establiment, la no contractació d'aquest duet, basant-se només en les queixes d'alguns veins, o d'un veí en concret, de fer massa soroll.
Aquest suposat excès de soroll no va ser contrastat per cap tècnic de so.
A finals de juliol es va advertir a un altre bar de Solsona de les possibles conseqüències si feien un concert a la seva terrassa el dia 3 d'agost (concert que es va fer sense cap problema i amb la satisfacció dels presents i de l'empresa).
El dia 9 d'agost, es va denegar l'autorització a un altre establiment de Solsona per fer un concert a la seva terrassa el dijous 11 d'agost, dient que a partir d'ara aquesta activitat no es pot fer al nucli antic. "Curiosa coincidència", quan s'està fent tots els dijous en un altre establiment solsoní.
DEMANO
Explicacions, rectificació i disculpes."


JOAN BADIA I TERRADO
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

CERT
Anònim, 18/08/2016 a les 09:53
El criteri de l'ajuntament en realitat no existeix.
Jo crec que pot ser en funcio del dia, la nit, segons qui, segons que......en fi, pero no nomes en auqest tema.
Sopars musicals
Josep Dalmau i Bantolra, 18/08/2016 a les 12:53
Com a veí de la Plaça Major vull felicitar als bars que aposten per dinamitzar el casc antic amb els sopars musicals.

És una llàstima que l'Ajuntament opti per criteris subjectius que impedeixen que uns artistes en concret no puguin actuar.

Gràcies a aquests establiments hi ha vida cultural i econòmica al nucli antic, la qual cosa l'Ajuntament els hauria de recolzar i no posar traves.
Totalment d'acord amb en Josep Dalmau
Anònim, 18/08/2016 a les 16:28
És d'agraïr iniciatives com les de la Tasketa per dinamitzar el casc antic.
Al Joan Badia el perjudiquen i uns familiars meus truquen a la Local i a Mossos per una festa de casament en una casa particular i ni cas.
VISCA EL SENTIT COMÚ
Endavant Joan!
Anònim, 18/08/2016 a les 17:08
El Joan és un músic que no silenciaran així com així.

L'ajuntament hauria de corregir la seva posició el més aviat posible i disculpar-se.
Anem cap a pitjor
Anònim, 18/08/2016 a les 22:11
Últimament l'ajuntament de solsona no està pel que ha d'estar... Ja se sap
lloc
Anònim, 19/08/2016 a les 00:19
Ara sols Cardona i Suria, i prou
queixes
Anònim, 19/08/2016 a les 10:55
Si els veins es queixen pq fan soroll!!!. I em sembla q acaven a les 11'30h 12'00h d la nit. Q vinguin als carrers q hi ha al voltant d l'spuntnik i sabran lo q es el soroll. I no nomes als carrers sino a dins d les cases. Els dijous es bergonyos i ningu fa res!!! Ni la policia local i molt menos l'Ajuntament!!! Volem una solucio!!!!
Jo també demano explicacions, rectificacions i disculpes
Marcel·lí Corominas Cots, 19/08/2016 a les 10:56
El Nucli Antic de Solsona és un marc immillorable per iniciatives com els sopars musicals. És perfectament compatible festa i descans.
El que és ja inadmissible és el que han de patir al duet Anna i Joan.
No solament crec que els responsables d'aquesta tracte discriminatori ( delictiu? ) han de donar explicacions públiques d'aquesta nova modalitat de TOP-Musical-Festiu, sinó que han de disculpar-se també públicament.
Anna i Joan, com a solsoní reclamo una clara reparació d'aquesta injustícia que us fan patir!. Amb vosaltres!!!.
Marcel.lí
un altre
Anònim, 19/08/2016 a les 11:51
segons diu un jove cantant a la seva pàgina de facebook, ell també està vetat per l'ajuntament, aquí es parla de la regidoria de cultura, voleu dir que això no correspon a governació?
TRIST..TRIST...
Anònim, 19/08/2016 a les 11:55
Trist quan va ser idea de l'Anna Oliva la iniciativa dels sopars musicals a la plaça Major.. i més trist encara quan sembla ser que tot això ve per la queixa d'UN veí en concret..
Artistes...
Anònim, 19/08/2016 a les 12:21
Artistes que no respecten les expressions artístiques de l'altra gent...
Suport als artistes
Teresa (colla), 19/08/2016 a les 12:49
La queixa d'un sol veí fa adoptar mesures a l'Ajuntament contra l'opinió de la majoria de ciutadans? La música al nucli antic, amb la corresponent limitació d'horaris per fer compatible el lleure i el descans, és un encert i fa molt agradable passejar pels seus carrers i asseure's als bars-restaurants que ho promouen. El meu suport als artistes Anna i Joan
El meu suport Joan i Anna
Anònim, 19/08/2016 a les 13:54
L'ajuntament ha de reconsiderar la seva actitud (amb vàries coses, ja que últimament no l'encerten) i sobretot demanar disculpes.
....QUINA VERGONYA....
....mia, 19/08/2016 a les 21:36
.....vivim amb democracia ??? qui son aquests de l'juntament ,que es creuen que tenen dert de VETAR uns artistes del poble......quina vergonya d'ajuntament ...estem amb vosaltres,JOAN i ANNA i, amb el CASC ANTIC, que fa temps que tambe el volen ARRUINAR !!!!.....QUINA MENA DE GENT, TENIM A LA CASA GRAN ????
Soroll
Anònim, 21/08/2016 a les 16:45
Us dono el meu recolzament completament, per un dia la setmana, aquest enrenou i a sobre és música que només dura unes 3 hores.
Nosaltres aguantem soroll de dilluns a diumenge a causa de un restaurant i l’ajuntament ni cas. Però a partir de la tardor es preocuparan més del soroll que tenim i sinó cap als mitjans de comunicació.
A queixes 10:55
Anònim, 22/08/2016 a les 15:44
Es simple si moleste truqui al 112 1, 2 o tres vegades i si ningú fa res presenti una queixa o denúncia on correspongui.
solsoni
Anònim, 23/08/2016 a les 19:54
No hia hauria d'haver cap problema si els concerts ès programessin més aviat com ès possible que el concert solidari comenci a 2 quarts de 12 i les havaneres a les 11 a calella de palafrugell les havaneres son a 2 quarts d'onze això si que ès un horari decent.