Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Darrere la pista d'un WhatsApp que relacionaria el cartell fals del carnaval amb SCC

Manos Límpias basa la seva denúncia al Carnaval en aquest cartell

, Solsona | Actualitzat el 07/03/2015 a les 08:24h
La Unitat de Delictes Informàtics dels Mossos d'Esquadra segueix la pista d'una captura de pantalla que mostra una suposada conversa a WhatsApp entre membres de Societat Civil Catalana i en la qual un dels participants, Daniel Caverd, s'atribueix l'autoria del fals cartell del Carnaval de Solsona, en què es convidava a "matar espanyols en un ambient festiu, pacífic i familiar".
Es dóna el fet que aquest cartell és peça clau en la denúncia contra el Carnaval de Solsona i l'Ajuntament, presentada pel sindicat d'ultradreta Manos Limpias i el PP davant la Fiscalia de Lleida i el jutjat de primera instància i instrucció de Solsona.

Segons informa el diari Regio7, Societat Civil Catalana ha assegurat que la persona que s'atribueix l'autoria del cartell no és membre del seu col·lectiu i que tampoc hi ha cap grup oficial de WhatsApp de Societat Civil, amb el nom de SCC Oficial.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

No es whatsapp...
SIC, 07/03/2015 a les 10:09
...es telegram, per això SCC pot afirmar que no te cap grup de whatsapp oficial.
Inutils
Anònim, 07/03/2015 a les 12:12
No veieu que es telegram? Aquest no l'emparan pas! Visca la seguretat!
Crispetes
Peredepalau, 07/03/2015 a les 13:00
Si els mossos ho poden demostrar, pot ser de traca!
ANDAAAAAAAAAAAAAAA
Anònim, 07/03/2015 a les 13:49


¿Y A ESTA GENTUZA LES DAN PREMIOS?
COMO LOS PPros,no son nada sin falsear papeles
o documentos.
Es Telegram ni WhatsApp
Anònim, 07/03/2015 a les 14:15
Doncs no busquen gaire bé donat que la captura de pantalla es de Telegram i no de WhatsApp.
SOCIEDAD INCIVICA ANTICATALANA
omgaselc, 07/03/2015 a les 14:15
com no podria ser d´un altre manera s´amagen com sempre ,llençar la pedre i amagar la ma, es el taranna també el fan servir amb el seu nom on també s´amaguen no son pas la SOCIETAT CIVIL CATALANa, que més voldrien , volen crear confussió però enganyen a ben pocs, el seu nom hauria de ser SOCIEDAD INCIVICA ANTICATALANA, S´els hi escau més bé
Justícia espanyola, de teves a meves...
Anònim, 07/03/2015 a les 14:21
Ara véurem, com si hagués fet un català això mateix, hauria estat un delicte, però com ho ha fet un espanyol, no és res. Així és com actua la justícia espanyola, quan un català crema una foto del rei d'Espanya, poden ser vuit anys de presó, però si un espanyol del PP, fa una web donant idees de com matar al president de Catalunya, aleshores és una brometa, i al seu partit encara el premien amb una candidatura a alcalde. Fotem el camp!!
Errades
Anònim, 07/03/2015 a les 14:26
Cal veure q el cartell te errades, pacific s'hauria d'escriure pacífic.
Que li donin un premi
Anònim, 07/03/2015 a les 14:28
No sé, un premi al Dissenyador Europeu de l'Any.

Els eurocagamandúrries tenen la mà trencada en premiar feixistes que fomenten l'odi ètnic, pel que sembla.
Muntatge tot plegat
Anònim, 07/03/2015 a les 16:51
Al WhatsApp ja sabrien qui és però això és Telegram i no els trobaràn.
Serà de traca i mocador
Anònim, 07/03/2015 a les 17:36
COm al final resulti que ha sigut el paio aquest i que té contactes o és membre de la SCC, el PP o C's -pel que es veu al seu perfil, té amistats de tots tres grups- serà per a emmarcar-ho tot plegat. Especialment, la cara que li quedarà al Bernad de Manos Límpias.
ADEMÉS PEL...
JUDAS PRIEST., 07/03/2015 a les 20:59
...que tinc entès SCC va retirar de seguida la denúncia. Quina casualitat, oi?.
És telegram
Anònim, 07/03/2015 a les 22:57
És telegram, no WhatsApp!!!!
Judici de valor
Anònim, 08/03/2015 a les 12:03
El sr. Basté va fer una arenga a rac-1 donant per fet de que el cartell era obra d´algun independentista. Demanarà perdó sr Basté per el seu precipitat judici de valor!