Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Valentí Vilaginés, el Sant Jordi solsoní

La novel·la d'intriga, "Jo li dic Bàrbara", ha estat el llibre d'autor local més venuda a Solsona aquest dia de Sant Jordi

, Solsona | Actualitzat el 23/04/2014 a les 21:33h
Valentí Vilaginés. F oto: Ramon Estany

El Valentí Vilaginés i Vilamosa (Solsona, 1961), no podia estar més content aquesta diada. Després de molts anys dedicat al teatre i al Carnaval de Solsona, la seva incursió en el món de la novel·la negra, amb "Jo li dic Bàrbara",  una intriga ubicada a Solsona, ha arrassat entre els lectors de la capital del Solsonès. Vilaginés, que ha signat llibres durant tot el dia a les quatre llibreries de la ciutat, s'ha mostrat molt content i il·lusionat per l'èxit del seu primer llibre, i ja n'està preparant un segon, del mateix estil, però ambientat a l'Àfrica, un continent que coneix de primera mà.

El Valentí, signant llibres Foto: Ramon Estany

Foto: Ramon Estany
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Felicitats!
Anònim, 23/04/2014 a les 21:54
Enhorabona Valentí!



La feina ben feta
David Manzano, 23/04/2014 a les 23:11
Moltes Felicitats Valentí!!

La feina ben feta sempre es reconeguda. Segur que serà un punt d'inici per altres noveles que ens enganxaran tant o mes que aquesta.

Una abraçada.
Segons es baixava per a la Plaça Major..
Anònim, 24/04/2014 a les 07:59
Vaig trobar a faltar aquella llibreria entranyable de Cal Dach amb el seu reconet d'especialitats d'autors locals o minoritaris de temàtica Comarcal i Solsonina.
Quants?
Anònim, 24/04/2014 a les 09:44
Sísí, desprès de veure com la premsa local ha dut la promoció de tots el autors locals, clar que cap d'ells ha tret cap novetat aquest Sant Jordi, excepte el sr. Jordi Cardona d'Ogern que no sé si el podem incloure com a autor local (de Solsona, entenc), per pocs que n'hagi venut, és el qui n'ha venut més... lògic ben volgut Watson.
150.000 exemplars!
Anònim, 24/04/2014 a les 14:20
Segons les dades que es diuen entre Solsona, Cardona, Callus, Salipota i Maçanet de la Selva son uns 150 mil exemplars.

No esta gens malament, oi? ;)
No entenc el "xiste"
Anònim, 24/04/2014 a les 17:48
!50.000 exemplars? Segur que ha vengut molts llibres i m'alegro però siguem seriosos. Aquest comentari va sota la barra del Mia.
enhorabona
xavier s, 24/04/2014 a les 19:20
Enhorabona per la publicació. Et felicito per tot el treball que segur que hi has tingut
Totalitarios
Anònim, 21/02/2015 a les 21:42
Éste carnaval es la puesta en escena del comentario totalitario de #pablito de #PODEMOS que hizo hace unos meses en Segovia, queda claro que el separatismo catalán y los totalitarios bolivianos financiados por Venezuela van de la mano, lo que nadie puede saber es cuando estos personajillos se encuentren cara a cara con esos "fachas" "peperos" o españoles y les digan a ver valiente dime a la cara lo que dices escondido detrás de un micrófono y tus acólitos.
Pena, pena y lástima
Anònim, 22/02/2015 a les 23:23
Pena, pena, mucha pena y mucha más lástima es lo que me da al leer estas noticias de una persona culta, como parece ser este tal Valentí, de Solsona, que por lo visto no tiene más ilusión que predicar odio, sin-sabores, recelo, resquemores y alguna que otra barbaridad, pensando que hace gracia, aunque haya sido en Carnaval, donde todo se permite. No es un buen ejemplo para los chavales que crecerán echando espumas por la boca y enrevesando sus ideas, sin ningún horizonte claro en donde encuadrarlas. Está devolviendo la hiel que le hicieron tragar otrora algunos que estaban equivocados y ahora quiere que se alimente ese odio en sentido contrario. Pena, pena, mucha pena y mucha más lástima me da.