Novetats Cotxes

Land Rover presenta el Discovery SVX, el més extrem de la gama

El Discovery SVX està dissenyat per unes capacitats Off-Road extremes sense sacrificar el confort ni la funcionalitat

| 12/09/2017 a les 09:47h
Arxivat a: Novetats Motor, Land Rover, Discovery, SVX, 4x4, Off-Road, Saló de Frankfurt 2017, Novetats Cotxes
El Discovery SVX serà el primer Land Rover fabricat a mà en el Centre Tècnic de SVO | Land Rover
Des del seu llançament el 2016, el Discovery de cinquena generació, es va incorporar la sòlida, segura i lleugera arquitectura d'alumini de Land Rover, ha guanyat l'admiració del públic per la seva condició com a millor SUV versàtil de grans dimensions del món. Per això, constitueix la base perfecta sobre la qual desenvolupar el primer vehicle SVX de SVO. 

El nou Discovery és el primer Land Rover actual a portar la insígnia SVX. Mark Stanton, director de SVO, va assenyalar el següent: "La línia de producte SVX ens ofereix una oportunitat fantàstica per oferir la capacitat tot terreny de Land Rover, d'última generació, de forma dinàmica i distintiva, mitjançant la creació d'un SUV robust i versàtil que enamorarà a tota la família: confortable, imparable i connectat sobre qualsevol classe de terreny.

El SVX eleva la versatilitat del Discovery a noves cotes gràcies al desenvolupament addicional de la seva formidable capacitat tot terreny. Disponible exclusivament amb el motor de gasolina V8 sobrealimentat de 5,0 litres de Jaguar Land Rover, calibrat per proporcionar una potència límit de 525 CV i un parell motor de 625 Nm, juntament amb modificacions en la suspensió dirigides a reforçar la confiança del conductor a l'hora d'afrontar els terrenys més complexos.
 

Les capacitats Off-Road del Discovery SVX són extraordinàries Foto: Land Rover


El Control anti bolcada Actiu Hidràulic (H-ARC) que incorpora el SVX és una novetat en els Discovery. Proporciona una major articulació dels eixos i millora el control de la carrosseria, potenciant amb això la tracció tot terreny extrema, alhora que també redueix el balanceig de la carrosseria per aconseguir una conducció suau i estable a la carretera.

El Discovery SVX compta amb angles millorats d'aproximació, sortida i ventral gràcies a l'elevació tant de la seva arquitectura monocasc d'alumini lleuger com del sistema de suspensió pneumàtica en totes les rodes, i utilitza amortidors de llarg recorregut i pivots revisats, al que se sumen uns majors pneumàtics tot terreny 275/55 R20 Goodyear Wrangler de 815 mm de diàmetre muntats sobre rodes d'aliatge d'alumini forjat.

Els pneumàtics amb més superfície lateral redueixen la pressió de contacte i milloren el rendiment sobre superfícies toves. Tot això, unit a un patró de dibuix més agressiu, millora l'adherència en condicions de fang.

El Discovery SVX també està equipat amb bloqueig de diferencial central actiu i del darrere electrònic, que treballen amb el sistema Terrain Response 2 especialment calibrat per optimitzar la tracció sobre totes les superfícies.
 

El Discovery SVX ofereix sol.lucions tècniques exclusives per potenciar les capacitat Off-Road Foto: Land Rover


Com a complement d'aquestes actualitzacions, s'inclouen calibratges de programari úniques per a la transmissió automàtica de vuit velocitats amb caixa transfer de dues velocitats, així com els sistemes dinàmics de Discovery, inclosos Hill Descent Control, Electronic Traction Control (ETC), Adaptive Dynamics, Dynamic Stability Control (DSC), All-Terrain Progress Control (ATPC) i la direcció assistida elèctrica amb marxes variables (EPAS). El Discovery SVX compta a més amb una palanca de canvi de pistola, una cosa nou en el model, per oferir així al conductor un control òptim de la selecció de marxes durant la realització de maniobres tot terreny.

Amb vista a reflectir la solidesa inherent del Discovery SVX i la seva capacitat per arribar més lluny, els dissenyadors de Land Rover han pres com a referència algunes característiques de diversos vehicles per desafiaments tot terreny icònics de Discovery, com els utilitzats en els esdeveniments Camel Trophy i G4 Challenge, per tal d'atorgar al SVX un aspecte distintiu, agressiu i pràctic tant per dins com per fora.

L'avançament del futur model de fabricació en sèrie del SVX presentat al Saló IAA de Frankfurt compta amb para-xocs davanters i posteriors únics amb plaques protectores i argolles de remolc de metall exposades en color taronja (Rush Orange), cadascuna amb una capacitat de recuperació de més de sis tones, així com amb un acabat antireflectant al capó i un sistema integrat de cabrestants elèctrics del darrere.
 

Els acabats del més aventurer dels Discovery no renuncia al luxe Foto: Land Rover


El Discovery SVX destaca també pel seu acabat setinat exclusiu Tectonic Grey, una combinació única de color i materials en tons Lunar i Light Oyster amb tocs RushOrange a l'interior, i perforacions amb el logotip en els seients amb la marca SVX. Brànquies laterals úniques en to Narvik Black amb insígnies V8, una reixa en to NarvikBlack Dynamic, barres del sostre en color platejat i una unitat ancorada al sostre amb doscápsulas de llums addicionals per millorar la visibilitat en condicions de poca luzcompletan la transformació d'aquest vehículo.

El primer Land Rover SVX de SVO es presentarà mundialment a l'estand de Jaguar LandRover del Saló IAA de Frankfurt.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La BMW K 1600 B és una espectacular Bagger ideal per devorar quilòmetres amb estil | F.Boada
01/01/1970
A diferència de les seves competidores la K1600B és una Bagger ràpida i carregada de tecnologia
BMW torna al mundial de resistència FIA amb el M8 GTE | BMW
01/01/1970
El model ha estat desenvolupat conjutament amb el nou Sèrie 8 de producció
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
El nou XC40 és una versió reduida dels exitosos XC60 i XC90 . | Volvo
01/01/1970
El més petit dels SUV de Volvo plantarà cara en el segment més competit, els dels C-SUV
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
Nissan Qashqai 10 Years Anniversary | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Celebrem l'aniversari del SUV més famós amb l'edició especial limitada 10 Years Anniversary
Prova Toyota C-HR | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un disseny futurista i una mecànica híbrida en una carrosseria SUV, en principi el CHR sembla disposar de tots els ingredients per triomfar al mercat
El Mazda CX-3 és un cotxe molt dinàmic | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Un atractiu B-SUV amb una imatge i solucions mecàniques diferents a la competència