Novetats Cotxes

El 911 més ràpid i potent, homologat per carretera, està llest per al seu llançament

El nou Porsche 911 GT2 RS s'ha presentat a nivell mundial al Festival de la Velocitat de Goodwood

| 03/07/2017 a les 09:57h
Arxivat a: Novetats Motor, Super esportiu, GT2 RS, 911, Porsche, Novetats Cotxes
Nou 911 GT2 RS amb 700 CV, tracció posterior, xassís de competició i eix posterior direccional | Porsche
El 911 més ràpid i potent homologat per carretera està llest per al seu llançament. El nou Porsche 911 GT2 RS ha fet la seva estrena mundial al Festival de la Velocitat de Goodwood, al Regne Unit. El cor d'aquest esportiu d'altes prestacions és un motor bòxer biturbo de 700 CV. Amb un pes de 1.470 quilos, incloent-hi el dipòsit de combustible ple, aquest lleuger biplaça accelera de 0 a 100 km / h en 2,8 segons.

El coupé de tracció posterior té una velocitat màxima de 340 km /h, i gràcies a la seva tecnologia propera a la de competició, el nou 911 GT2 RS supera el propulsor de 3.6 litres del seu predecessor en 80 CV i aconsegueix un parell màxim de 750 Nm, la qual cosa suposa un guany de 50 Nm.



El motor està basat en el 3.8 litres del 911 Turbo S, que en aquest últim desenvolupa 580 CV. Per augmentar les prestacions s'ha recorregut a grans turbos, que pressionen i incrementen el volum d'aire d'admissió dirigit a les cambres de combustió. Un nou sistema de refrigeració aconsegueix un funcionament òptim en els pics de càrrega del motor i, a molt altes temperatures, polvoritza l'aire d'admissió refredat amb aigua. Això fa que la temperatura del gas caigui en les fases de sobrepressió i assegura una potència perfecta, fins i tot en condicions extremes.

a caixa del canvi de doble embragatge i set marxes (PDK) ha estat adaptada al nou GT2 RS, perquè pugui transmetre la potència sense interrupció de tracció. A més, el sistema d'escapament especialment desenvolupat està fet de titani ultralleuger, de manera que pesa al voltant de set quilos menys que l'utilitzat en el 911 Turbo i proporciona un apassionant so sense precedents.

Per primera vegada, Porsche Design celebra l'estrena d'un esportiu d'altes prestacions amb el llançament d'un rellotge molt especial. Com un gest de complicitat al món de la competició automobilística, el rellotge 911 GT2 RS només estarà disponible per als propietaris del nou vehicle, que podran sol·licitar-juntament amb el nou model GT en un Centre Porsche, a partir del 30 de juny de 2017.
 

Xassís de competició per a un extraordinari comportament en corba Foto: Porsche


En el món dels cotxes super esportius la velocitat de pas per corba, està a un altre nivell. El 911 GT2 RS arriba aquestes velocitats gràcies a un xassís de competició impecable, amb un eix posterior direccional, i als pneumàtics d'altíssim rendiment (Ultra High Performance, UHP). Com tots els esportius GT, el nou model cimera de la gamma disposa del sistema PSM especialment calibrat, amb una manera Sport posat a punt per a proporcionar una dinàmica de conducció òptima. Poderoses preses i sortides d'aire, al costat de l'imponent aleró posterior, garanteixen que l'aerodinàmica del vehicle compleixi tant amb el disseny com amb la funció. Els grans i amples pneumàtics (265/35 ZR 20 davant i 325/30 ZR 21 darrere) asseguren una frenada i un pas per corba excepcionals.

El 911 GT2 RS porta de sèrie els frens ceràmics Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB). Les reixetes de ventilació de les aletes davanteres, les carcasses Sport Design dels retrovisors exteriors, les preses d'aire dels laterals del darrere i algunes peces de la part de darrere estan fetes de plàstic reforçat amb fibra de carboni (CFR), igual que molts components de l'interior. El capó també és de carboni perquè el cotxe sigui més lleuger, mentre que el sostre està realitzat de sèrie amb magnesi. Les dues peces de la carrosseria compten amb un disseny voltat.
 

Paquet opcional Weissach amb 30 quilos menys de pes Foto: Porsche


Les prestacions sempre poden augmentar, fins i tot en un 911 GT2 RS. Aquest és el motiu pel qual els enginyers de Porsche han desenvolupat el paquet opcional Weissach, amb el qual s'alleugereix el cotxe uns 30 quilos. El paquet inclou elements addicionals fets de plàstic reforçat amb fibra de carboni i titani. Per exemple, el sostre i les barres estabilitzadores, a més dels tirants de tots dos eixos. Les llandes de magnesi redueixen tant el pes total com les masses no suspeses, millorant encara més les impressionants propietats del xassís. El capó i el sostre amb textura de carboni van estampats amb una tira central en el mateix color del vehicle, que li donen un aspecte diferent.

L'habitacle del 911 GT2 RS està dominat per l'Alcántara vermell, el cuir negre i les peces interiors amb un acabat de carboni de sèrie. El volant esportiu amb lleves del GT2 RS permet canvis de marxa ràpids i esportius. Conductor i passatger experimentaran el dinamisme d'aquest esportiu d'altes prestacions en els seients tipus baquet, acabats també amb un trenat en les fibres de carboni. Com en tots els 911, el Porsche Communication Management (PCM) és la unitat de control central parella àudio, navegació i comunicació.

El mòdul Connect Plus i l'aplicació Porsche Track Precision també estan incloses de sèrie, el que permet gravar amb detall, veure i analitzar les dades de conducció en un telèfon intel·ligent. El Paquet Chrono opcional amplia les funcions del PCM en incloure un display de rendiment, que es pot utilitzar per mostrar, guardar i avaluar els temps realitzats a la pista. El paquet també porta un cronòmetre en el panell de comandaments, tant amb pantalla digital com analògica.

A més, el Paquet Chrono del 911 GT2 RS ve amb un activador de voltes (lap trigger). En utilitzar l'app Porsche Track Precision juntament amb les marques externes de sortida i arribada de la recta principal dels circuits, aquest activador de voltes permet al conductor gravar els temps de cadascuna d'elles amb una gran precisió.

El preu final del 911 GT2 RS serà de 326.934 euros.

Mark Webber i Walter Rörhrl, cadasqú en el seu estil, ja l'ha pogut provar ...

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
BMW torna al mundial de resistència FIA amb el M8 GTE | BMW
01/01/1970
El model ha estat desenvolupat conjutament amb el nou Sèrie 8 de producció
El nou XC40 és una versió reduida dels exitosos XC60 i XC90 . | Volvo
01/01/1970
El més petit dels SUV de Volvo plantarà cara en el segment més competit, els dels C-SUV
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
Nissan Qashqai 10 Years Anniversary | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Celebrem l'aniversari del SUV més famós amb l'edició especial limitada 10 Years Anniversary
Prova Toyota C-HR | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un disseny futurista i una mecànica híbrida en una carrosseria SUV, en principi el CHR sembla disposar de tots els ingredients per triomfar al mercat