Competició Ral.lis

Torna el RallyRacc amb un recorregut de 1.300 quilòmetres pel territori català

La prova se celebrarà entre el 6 i el 8 d'octubre

Barcelona renuncia al tram que passava per Montjuïc

| 21/06/2017 a les 08:00h
Arxivat a: Competició, Competició Cotxes, RallyRACC Catalunya-Costa Daurada, Tarragona, Rally Racc, Salou
Un dels vehicles que va participar en el RallyRacc de l'any passat | RACC
Els amants del motor ja poden començar a assenyalar amb vermell en el calendari els dies 6, 7 i 8 d'octubre d'enguany, ja que torna el millor ral·li. La 53 edició del RallyRACC Catalunya -Costa Daurada, arriba carregada de novetats. Una de les principals és que Barcelona renuncia al tram de Montjuïc i això suposa que Salou es converteix en l'únic tram urbà en l'itinerari d'aquesta edició, que és l'antepenúltima prova del mundial i puntuable per a tots els campionats.

Per altra banda, aquesta prova és la més completa de tot el WRC -l'única del Mundial amb recorregut mixt terra-asfalt-, compta amb tres intenses etapes de cursa (1 de terra i 2 d'asfalt) entre el 6 i el 8 d'octubre, 19 trams i 312,02 km de velocitat (1.289,43 en total), 10 trams diferents, 5 dels quals són nous. Com ja és tradició, la Costa Daurada, Salou i PortAventura World són els nuclis forts del ral.li.

Barcelona no vol que el ral·li passi per Montjuïc

El president del RACC, Josep Mateu lamenta que després de cinc anys de col·laboració de la ciutat comtal, el RallyRACC del 2017 no estarà a Barcelona. La decisió del consistori barceloní que la prova no passi per Montjuïc, "afecta la repercussió i imatge mundial del ral·li, de la ciutat i del país", apunta Mateu.

Pinzellades del millor ral·li del món

El 53 RallyRACC tindrà un total de 1.289,43 km de recorregut total dels quals 312,02 km seran de velocitat, distribuïts en 19 trams cronometrats, 10 d'ells diferents dels quals 5 seran nous.

Aquest serà el vuitè any consecutiu que el RallyRACC comptarà amb un recorregut mixt terra-asfalt, una primera etapa que mantindrà el seu itinerari pràcticament igual al de l'any passat atès que es vol seguir explotant una estructura que s'ha mostrat equilibrada però difícil. Tot això distingeix la prova catalana per ser realment complicada en l'aspecte esportiu.

Exceptuant aquesta primera etapa mixta, els pilots habituals al RallyRACC no afrontaran de cap manera un itinerari conegut, ja que els 7 trams d'asfalt incorporen novetats en la seva configuració, ja sigui perquè es fan en sentit contrari o per haver estat trams cronometrats fa alguns anys. Un d'aquests trams serà completament inèdit: "Savallà" (Rauric-Conesa).

Per informació sobre la 53 edició del RallyRACC Catalunya -Costa Daurada podeu consultar el web del ral·li.

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
Nissan Qashqai 10 Years Anniversary | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Celebrem l'aniversari del SUV més famós amb l'edició especial limitada 10 Years Anniversary
Prova Toyota C-HR | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un disseny futurista i una mecànica híbrida en una carrosseria SUV, en principi el CHR sembla disposar de tots els ingredients per triomfar al mercat
El Mazda CX-3 és un cotxe molt dinàmic | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Un atractiu B-SUV amb una imatge i solucions mecàniques diferents a la competència