Novetats Cotxes

​Nou Porsche 911 Turbo S Exclusive Series: Més luxe, potència i exclusivitat

El 911 Turbo S més potent i exclusiu mai construït

| 08/06/2017 a les 20:27h
Arxivat a: Novetats Motor, Porsche, 911 Turbo S, Exclusive Series, Novetats Cotxes
607 CV i limitat a 500 unitats a tot el món | Porsche
El nou 911 Turbo S Exclusive Sèries de Porsche és el 911 Turbo S més potent i exclusiu mai construït.  A més de l'augment de potència en 27 cavalls, el 911 Turbo S Exclusive Sèries es distingeix de 911 Turbo S estàndard gràcies al seu disseny únic, a una major qualitat de materials i a luxosos detalls.

L'esportiu de Zuffenhausen, està curosament acabat a mà en els nous tallers Porsche Exclusive Manufaktur, situats a la seu central. Conegut prèviament com a "Porsche Exclusive", el taller intern està especialitzat a personalitzar els desitjos dels clients, a més de ser responsable de les edicions limitades. I, per primera vegada, els clients de Porsche poden tenir el cronòmetre a joc de Porsche Design, realitzat amb el mateix disseny de la seva esportiu.



El motor bòxer biturbo de 3.8 litres i sis cilindres, amb un exclusiu kit de potència, té un parell màxim de 750 Nm, disponible entre les 2.250 i les 4.000 rpm. Això vol dir que el 911 Turbo S Exclusive Sèries accelera de 0 a 100 km / h en 2,9 segons, i que en 9,6 segons travessa la barrera dels 200 km / h.
 

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series Foto: Porsche


El 911 Turbo S Exclusive Series pot arribar a una velocitat màxima de 330 km / h. El seu consum de combustible és el mateix que en el model estàndard, de 9,1 l / 100 km en el cicle combinat. Això equival a unes emissions de CO2 de 212 g / km. El 911 Turbo S Exclusive Sèries ve amb llandes de 20 polzades pintades en negre i amb rosca central de subjecció de sèrie, i les seves línies de disseny estan curosament acabades en Groc Or Metal·litzat, utilitzant una nova tecnologia làser.

Per primera vegada, les pinces del sistema de frens ceràmics (PCCB) surten de fàbrica pintades de negre, amb el logotip de Porsche en Groc Or Metal·litzat. El xassís esportiu actiu amb Porsche Active Suspension Management (PASM) i el paquet Sport Chrono estan inclosos en l'equipament de sèrie. L'eix del darrere direccional i el sistema de compensació del balanceig Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) milloren el comportament i proporcionen estabilitat.

El que fa al 911 Turbo S Exclusive Sèries tan distingit és la seva exclusiva pintura Groc Or Metal·litzat i els diferents elements de carboni, com el capó, el sostre i els estreps laterals. Les dues tires de carboni entrellaçades que voregen el sostre i el capó accentuen l'aspecte esportiu del cotxe. La part posterior es caracteritza per l'aleró del Turbo Aerokit, el nou faldó, les preses d'aire en carboni i el sistema d'escapament amb dos tubs dobles fets d'acer inoxidable en negre. Les aletes laterals de l'aleró estan decorades amb la placa Porsche Exclusive Manufaktur. A més del Groc Or Metal·litzat, el vehicle s'ofereix en una gamma de colors exteriors acuradament seleccionats.
 

L'interior és tan exclusiu com l'exterior Foto: Porsche


L'habitacle és únic i elegant. Els seients esportius regulables en 18 posicions estan coberts de dues capes de cuir perforat. La capa interior té dues tires en Groc Or que garanteixen un efecte únic. Les costures i el brodat de les lletres Turbo S sobre els reposacaps també és de Groc Or de contrast, i el sostre està folrat d'Alcántara amb una doble tira de Groc Or. Un fi fil de coure va integrat en les motllures del paquet de carboni interior. La placa que porta el número d'aquesta edició limitada en el costat del passatger subratlla l'exclusivitat del cotxe. Els llindars de les portes, també acabats en carboni, van il·luminats amb les lletres Exclusive Series.

El preu final del 911 Turbo S Exclusive sèries a Espanya és de 298.115 euros. 

També us pot interessar

 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
El MINI JCW Pro transmet sensacions úniques | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Tota l'essència de curses de MINI dins un John Cooper Works ple de detalls exclusius i amb una banda sonora única
Nissan Qashqai 10 Years Anniversary | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs
01/01/1970
Celebrem l'aniversari del SUV més famós amb l'edició especial limitada 10 Years Anniversary
Prova Toyota C-HR | Ferran Rosàs
Ferran Rosàs | 1 comentari
01/01/1970
Un disseny futurista i una mecànica híbrida en una carrosseria SUV, en principi el CHR sembla disposar de tots els ingredients per triomfar al mercat
El Mazda CX-3 és un cotxe molt dinàmic | Marc Calvo
Ferran Boada
01/01/1970
Un atractiu B-SUV amb una imatge i solucions mecàniques diferents a la competència