Josep Guardiola en una imatge d'arxiu en la seva visita a Ampans. David Garriga
El llibre sobre Pep Guardiola ha nascut en el marc de la col·lecció "Els nostres esportistes i els seus valors", de l'editorial Cruïlla, que intenta transmetre als nens i nens d'entre 8 i 13 anys els diferents valors que encarnen els nostres esportistes.
El llibre consta de tres divertides històries que Josep Mª Fonalleras ha escrit teixint les anècdotes de la vida de Josep Guardiola, amb la fantasia pròpia dels contes per a infants.
S'ha comptat amb la col·laboració dels pares de Josep Guardiola, el Valentí i la Dolors, que han acompanyat durant tot el procés de l'edició del llibre.
El llibre té 64 pàgines amb il·lustracions en color i una fotografia de la infància de l'esportista.
Dia: Dilluns, 15 de febrer de 2010
Hora: 19 h
Lloc: Capella de Sant Andreu, Plaça Gran nº 1 – Santpedor
A càrrec de: Laura Vilagrà (alcaldessa de Santpedor), Valentí Guardiola, Josep Mª Fonalleras (autor), representant de la Secretaria General de l'Esport i representant de Pallapupas.