Osona.com | Actualitzat el 18/11/2009 a les 21:37h

El Pla Director de l'Eix Transversal Ferroviari, abans del 30 de març

El conseller de Política Territorial Joaquim Nadal ho ha anunciat aquesta tarda al Parlament

En resposta a una pregunta de la diputada Marina Llansana, d'ERC, el conseller de Política Territorial Joaquim Nadal ha anunciat aquest dimecres a la tarda al Parlament de Catalunya que "abans del 30 de març" hi haurà l’aprovació definitiva del Pla director urbanístic de l’Eix Transversal Ferroviari que és "el que garanteix la reserva urbanística per després fer-lo possible".

Nadal ha admès "l’excessiva lentitud del carrilet" en el seu recorregut entre Igualada i Martorell i ha assegurat que l’ETF servirà per "trencar aquest relatiu aïllament" ferroviari de l’Anoia.

Navega per les etiquetes

Eix Transversal Ferroviaritren

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: