Vota
Resultat:
34 vots
Redacció | Actualitzat el 18/10/2009 a les 23:45h

La cursa i la caminada de Viladordis compten amb molta participació

La II Cursa de Muntanya Barraques de Vinya tenia més de 25 km de recorregut  i 1600 metres de desnivell acumulat | Galeria de Fotos de la cursa

Els corredors han necessitat una bona dosi d'hidratació. Organització de la cursa

La II Cursa de Muntanya Barraques de Vinya s'ha disputat aquest diumenge 18 d'Octubre a Viladordis (Manresa) amb un gran èxit de participació. Gairebé 150 corredors han pres la sortida a les 10 del matí per recórrer un variat circuit de muntanya de més de 25 kilòmetres i 1.600 metres de desnivell acumulat. El matí ha ofert temperatures força fredes i un sol radiant, condicions ideals per els atletes.

La cursa ha transcorregut sense cap incidència remarcable i la victòria ha estat pel corredor Andorrà, Joan Vilana Díaz, que s'ha imposat amb autoritat amb un temps de 1:57:33, i ha avantatjat en gairebé cinc minuts el segon classificat, Jaume Folguera Robert (2:02:18), recent recordman de la Matagalls - Montserrat. El podi masculí l'ha completat Vicente Muñoz Romero (2:03:39). En dones Lucia Martínez Montesinos s'ha imposat amb un registre de 2:25:26. L'han acompanyat al podi Iolanda Garcia Saez (2:28:11) i Mercé Badrenas Oliveras (2:40:49).

La cursa es disputava en paral·lel a la VI caminada de Viladordis, també amb gran èxit de públic i que ha completat un matí on més de 350 corredors i caminaires han pogut recórrer un circuit de corriols que permetien conèixer un ampli i singular conjunt de construccions de barraques de vinya i tines, moltes d'elles reconstruïdes i recuperades recentment.

Navega per les etiquetes

viladordiscursa muntanyacaminada

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals

Entrevista

Natxo Tarrés: «Les iniciatives populars com la del referèndum són la teia del país»


Natxo Tarrés durant l'entrevista. Àlex Gómez
El proper dijous dia 18 es celebrarà al Kursaal
un concert de suport al referèndum sobre la independència. Entre els grups que hi actuaran, destaca el conjunt manresà Gossos, que ben aviat llençaran al mercat un nou disc. Manresainfo ha parlat amb Natxo Tarrés, que en una extensa entrevista de Jordi Masdeu ens ha explicat els seus neguits i la nova aposta musical de Gossos. En aquesta primera part de l'entrevista, Tarrés justifica la seva presència al concert de dijous, i repassa els mals de la nostra societat. Properament publicarem la segona part de la trobada, on el music manresà ens explicarà els secrets del nou disc de Gossos i de la seva evolució musical.

Enquesta

El carril bici perjudica al comerç?
       Vots emesos: 395


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: