Joan Fernandez | Actualitzat el 03/10/2009 a les 15:33h

Comença la 14ena Festa de la Verema del Bages a Artés

Ahir es va inaugurar la festa  amb un taller didàctic titulat «El vi del Bages en el món d'Alicia» que va protagonitzar Pere Castells, responsable del Departament d'Investigació de la Fundació Alicia. L'acte es va celebrar a la seu d'Alícia a Món Sant Benet, un espai incomparable | Galeria de Fotos de la presentació (Joan Fernandez) | Veure programa de la Festa de la Verema
La presentació de la 14a Festa de la Verema en un entorn immillorable. Joan Fernandez
 
Castells va aconseguir captivar els assistents preparant, per la via culinària, productes com la Sangria (elaborada amb vi Merlot d'Oller del Mas), moscatell, cava (amb grans de raïm on prèviament s'hi havia introduït carboni), vi antic i aromatitzat, melmelades,... Cada producte era perfectament explicat per Castells, de forma dinàmica i amena. Tots els assistents van poder degustar els originals preparats.

En finalitzar l'acte es van presentar les plaques de Caves Gibert i Caves Artium, ambdós productors de cava artessencs. Un petit refrigeri amb cava d'Artium i Gibert va cloure l'acte d'inauguració. Un bon inici de Festa.

Avui està previst el sopar de verema on es podran degustar els productes de la DO del Pla de Bages, mongetes de Castellfollit, botifarra,... acompanyats per Gemma Puig, directora general de Comerç de la Generalitat de Catalunya. Es lliuraran també els premis del concurs de barraques i el premi de la Verema que arriba a la seva 7ena edició.
 

Pere Castells preparant una angria molt especial. Fotografies de Joan Fernandez

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: