Redacció | Actualitzat el 10/09/2009 a les 15:26h

El Bàsquet Manresa inicia diumenge l'estada de pretemporada a Viladrau

Es troben allotjats a l'hotel Hostal de la Glòria

El Bàsquet Manresa viatja aquest diumenge a la tarda a la localitat de Viladrau, per fer-hi una estada de pretemporada. En concret a l’hotel Hostal de la Glòria, establiment de gran tradició on a la seva ubicació privilegiada se li afegeix la pròpia arquitectura dels xalets de muntanya que facilita la seva perfecta integració amb l’entorn natural. Ubicat en aquesta bonica població destaca per la seva cuina tradicional, en el bell mig del meravellós parc natural del Montseny. L'estada durarà fins dijous dia 17 de setembre quan, després de l’entrenament de la tarda, els de Ponsarnau tornaran cap a la capital del Bages.

L'expedició del Bàsquet Manresa, estarà formada per 12 jugadors, 10 de la primera plantilla (Rodrigo San Miguel, Dani López, Jordi Grimau, Àlex Llorca, Román Montañez, Sergiy Gladyr, Marcus Vinicius Toledo, Alfons Alzamora, Brian Cusworth i Ahmad Nivins) i 2 de l'equip vinculat, el CE Sant Nicolau de la Lliga EBA: Eric Fernández i Xavi Costa.
 
El cos tècnic està encapçalat per Jaume Ponsarnau, amb Aleix Duran com a segon entrenador i Xavier Schelling (assistent i preparador físic). També acompanyen l’equip, el delegat Fernando Peñarrubia, el fisioterapeuta Maurici Algué i el metge, Ramon Serra. El Director Esportiu, Jordi Ardèvol, també compartirà uns dies amb l’expedició.

Durant la seva estada a terres osonenques, l’equip s’entrenarà al pavelló de Sant Julià de Vilatorta. Enmig d’aquesta estada de pretemporada, el Bàsquet Manresa es desplaçarà el proper dimarts dia 15 de setembre al Pavelló de Fontajau per disputar un partit amistós davant el Sant Josep de Girona (20.30 h.) en el que serà la presentació de l’equip gironí davant dels seus afeccionats.

Per la seva banda, Jaume Ponsarnau, dimecres dia 16 a les 19 h. realitzarà una xerrada, dins dels actes de celebració dels 25 anys de bàsquet a Viladrau, en la sala d’actes del hotel Hostal de la Glòria.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: