Redacció | Actualitzat el 05/06/2009 a les 20:43h

CIU acusa el Govern d’obscurantisme en el tema de la mesquita del carrer la Sèquia

CiU entén que l'amplada del carrer és insuficient per a situar-hi un local de culte.

Segons CiU, l’equip de Govern de Manresa ha actuat en el tema de la ubicació de la mesquita ignorant el principal problema que la implantació d’aquesta activitat ha comportat, com és el d'afrontar el fet que comporta situar qualsevol activitat de pública concurrència en un carrer amb l’amplada del carrer Sèquia, amb els efectes que aquest fet comporta en temes de seguretat.

En aquest sentit Convergència i Unió es pregunta com pot ser que, en temes de seguretat, els esforços de l’Ajuntament de Manresa es dirigeixin a justificar incompliments de normativa, en comptes d’avaluar d’una manera serena i objectiva les al•legacions que en aquests sentit els han estat formulades pels veïns, no només de la Comunitat de Propietaris sinó també amb el recolzament veïnal.

Convergència i Unió es pregunta com és possible que a l’Ajuntament de Manresa els passés per alt que el projecte que van facilitar a bombers per tal que emetessin el seu informe, contingués dades en allò que fa referència a l’amplada del carrer que no es corresponien amb la realitat quan aquesta ha estat una de les principals reivindicacions veïnals.

CiU considera especialment greu que des de l’Ajuntament s’hagin donat dades que no s’ajusten a la realitat, quan l’amplada del carrer en el tram on s’ha instal•lat la mesquita té les mesures objectives que té.

CiU també recorda que a iniciativa del seu grup, el més de juliol es va acordar  amb l’equip de govern  que es treballaria en la modificació de l’actual ordenança municipal per a l’establiment d’activitats de pública concurrència en el sentit d’incloure tots aquells paràmetres de seguretat que, amb criteris d’objectivitat, regulin d’una manera endreçada i objectiva la implantació d’activitats de pública concurrència a Manresa.

Així, denuncien que a banda d’una primera reunió de cortesia, la gestió del regidor Buenache en aquest sentit ha estat d’una passivitat absoluta, d’un clamorós silenci, en definitiva, ha deixat la feina per fer.

Després d’un any i mig, CiU espera que la nova regidora d’activitats faci els deures que el Ple Municipal li va encomanar i que el seu antecessor no va fer, segons entén el grup nacionalista.

Finalment CiU reclama que per part de l’Ajuntament es treballi en la recerca d’una solució real al problema i que els seus esforços més que a allargar el problema en el temps i a justificar la seva incompetència es dirigeixin a buscar una solució definitiva cercant una ubicació per a la mesquita que permeti que l’exercici d’una activitat tan legítima com ho és la pràctica de culte es pugui dur a terme en condicions, també de seguretat.

Navega per les etiquetes

ciumesquita carrer la sèquiamesquita

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: