Redacció | Actualitzat el 09/02/2012 a les 13:00h

Xerrada sobre la immigració d'ahir i avui aquest dissabte

Hi participaran José Miguel Cuesta i Francesc Navarro

El proper dissabte, 11 de febrer de 2012, a partir de les 17.30, tindrà lloc, al Centre Flors Sirera de Manresa, l'acte sota el Títol la Immigració d'ahir i d'avui, organitzat per Bages per a Tothom i Veu pròpia.

L'acte consistirà en una xerrada en la qual s'exposarà el fenomen migratori d'ahir i el d'avui. Anirà a càrrec de José Miguel Cuesta membre de Veu Pròpia i de Francesc X. Navarro de Bages per a Tothom. En el mateix hi haurà la presentació del documental elaborat per el Pla comunitari de la Balconada a càrrec del Director del mateix, Joan Chueco, tot seguit s'encetarà un debat entre els i les presents.

Navega per les etiquetes

immigracióxerrada

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: