Redacció | Actualitzat el 06/02/2012 a les 15:46h

Apareix sa i estalvi el nen de 10 anys desaparegut

Ha passat tot el cap de setmana a casa d'uns amics i ha aparegut aquesta tarda a l'escola

Salaheddine Fares, el nen de 10 anys que va desapareixer dissabte passat a les portes del centre cívic Joan Amades quan anava a classe d'àrab ha aparegut aquesta tarda de dilluns sa i estalvi quan a les 3 s'ha acostat amb normalitat a l'escola Serra i Hunter on cursa els seus estudis. Segons el testimoni del seu pare el nen ha passat tot el cap de setmana a casa d'uns amics fins que aquest dilluns a la tarda ha decidit tornar a casa.

Cal recordar que Salaheddine Fares va desaparèixer dissabte passat a les portes del centre cívic Joan Amades on fa classes d'àrab mentre el seu pare era amb el germà gran parlant amb la seva professora. En sortir i no veure'l va interpretar que el menor ja havia accedit a l'aula i no va ser fins que no va tornar el germà després de classe que van veure que el nen havia desaparegut. El pare va presentar denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra que han estat buscant el nen fins ara junt als agents de la Policia Local de Manresa.

Navega per les etiquetes

desaparició

COMENTARIS

+25
-8
Ara ja ho puc escriure
Anònim, 06/02/2012 a les 20:45
Ja que està sa i estalvi, ja ho puc escriure: a "classes d'àrab"? En tot cas hauria d'anar a classes de català, no? Aquestes classes les pago jo?
+9
-17
Aprendre àrab
Anònim, 06/02/2012 a les 21:14
No podrà aprendre el nen el què li doni la real gana? M'aposto un pèsol que parla català millor que tu i precisament per això estudia àrab, per no perdre la llengua materna
+24
-0
com???
Anònim, 06/02/2012 a les 22:19
Notícia molt extranya, no trobeu? Els pares no van trucar als amics i coneguts de la familia? Aquesta familia no va trucar, avisar...els pares del nen? no m'ho acabo d'empassar tot això.
+17
-0
pares
Anònim, 07/02/2012 a les 10:35
i els pares de l'altre nen no es pregunten res? ni que fa allà?ni parlen amb els seus pares, ni es demanen quin dia el vindran a buscar, ni res de res?, tot plegat molt extrany! nosaltres quan tenim un nen/a de la classe dels meus fills parlem amb els seus pares de tot!
+5
-11
Hi ha voluntaris
Anònim, 07/02/2012 a les 12:14
Aquestes classes d'àrab les acostumen a fer voluntaris. El català l'paren a la seva escola perquè, suposo que ho has llegit, el nen està escolaritzat.
+6
-0
no és normal
Anònim, 08/02/2012 a les 08:50
Un nen de 10 anys que fa això, perdoneu-me però no és normal. Poder caldria demanar explicacions a la família i als "amics" d'aquesta per saber que ha motivat a un nen de d'aquesta edat a marxar de casa o "desaparèixer". En tot cas, amb una noticia d'aquest tipus, els sistemes de protecció de menors que hi diuen?
Per altra banda, a mi m'és indiferent que el nen és digui Salaheddine que Francesc Xavier Oriol i que faci classes d'àrab o de català al CNL. Estem parlant d'un nen de 10 anys que, si ha fet una cosa així, alguna cosa hi haurà.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: