El tram glaçat, vist des de la palanca de la Fàbrica Vella de Súria. Foto: AjSú
El fred i les nevades dels darrers dies han donat lloc a una imatge insòlita del riu Cardener glaçat i nevat al seu pas per Súria, en un tram d'alguns centenars de metres entre els barris de Sant Jaume i Cal Trist. L'Ajuntament demana a tots els vilatans i vilatanes que s'abstinguin d'apropar-se al riu i que mantinguin la precaució a l'hora de caminar pels indrets del casc urbà que encara tinguin restes de neu.
La neu va tornar a caure sobre Súria diumenge, 5 de febrer, per segon cop després de la nevada del passat 2 de febrer, i enmig de la forta onada de fred que ha fet caure les temperatures i va provocar l'aparició d'una capa de glaç sobre el riu Cardener.
L'Ajuntament reitera la seva crida a la prudència en els desplaçaments, sobretot en aquells indrets més proclius a les glaçades, i a fer un ús correcte de la calefacció de casa i dels aparells elèctrics.
Per comunicar qualsevol incidència, cal posar-se en contacte amb la Policia Local de Súria (telèfon 93.869.64.00) o amb el telèfon d'emergències (112).



