L'Espai Sant Domènec acollirà l'espectacle 'A caldo'. Foto: MEES
Diuen que com el bon caldo, el circ necessita bons ingredients per elaborar un bon espectacle. Això és "A caldo", un cabaret de circ per gaudir del circ en família a càrrec dels professors i dues alumnes de l'Aula de Circ de Manresa, que es podrà veure els propers dissabte 11 de febrer (a 2/4 de 9 del vespre) i diumenge 12 de febrer (a les 12 del migdia) a l'Espai Sant Domènec de Manresa -sobre el teatre Conservatori-.
El gener de 2010 es va organitzar el primer "Cabaret de circ", vinculat a l'increment de la pràctica i la difusió d'aquest gènere artístic a la ciutat de Manresa. I aquesta vegada es repeteix la iniciativa, que té voluntat de continuïtat. La ubicació de l'espectacle és també la mateixa, ja que es farà a la sala que ja fa doa anys que s'ha habilitat i condicionat especialment per assajar i oferir cir.
El preu de l'entrada serà de 5 euros i es podran comprar anticipadament a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) i per internet ( www.kursaal.cat ); i una hora abans de l'espectacle al teatre Conservatori.
A l'espectacle, organitzar pel col·lectiu La crica, no hi faltarà de res: teles, malabars, aeris... i molts quilos de força, bones dosis d'habilitat, cullerades de comicitat ben equilibrades i uns pessics de risc. Hi participaran:
L'àvia: Rut Trias
La mare: Rat Serra
El tiet: Albert Vinyes
Els germans: Moi Jordana i Joan Toro
Les amigues dels germans: Olga Trull i Marina Vilarmau
La germana gran: Sira Bover
Els cosins de França: Enric Petit, Tomàs Cardús i Albert Ubach



