Redacció | Actualitzat el 12/01/2012 a les 14:39h

Difícil recuperació de la línia de bus dels nuclis de Sant Fruitós

Els Serveis Territorials de Transports de Barcelona estudiaran si hi ha algun tram de la línia Manresa - Sant Fruitós - Santa Anna - Brucardes - Pineda que es pugui mantenir

El cap dels Serveis Territorials de Transports de Barcelona es van comprometre davant d'una representació del govern de Sant Fruitós a estudiar la possibilitat de mantenir algun tram del servei de bus que enllaça el polígon de Santa Anna, les Brucardes i Pineda de Bages amb l'eix Manresa Sant Fruitós després que se suspengués la línia a primers d'any per manca d'usuaris.

El fet de ser l'única línia urbana de bus de Catalunya subvencionada pels Serveis Territorials i una de les més deficitàries ja que dobla la ràtio màxima de 15 euros per usuari, a banda que té una ocupació de només 0,72 viatgers per tram, va fer que els Serveis Territorials de Transport de Barcelona notifiquessin a l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages la seva imminent suspensió.

Malgrat que des del consistori bagenc es van presentar al·legacions la línia va deixar d'oferir servei a primers d'any. El regidor Agustí Masana exposava en el ple de dimecres els arguments donats des de Transports de Barcelona a l'hora que insistia en què hi havia una porta oberta a recuperar algun dels trams depenent de l'estudi que presenti properament l'Ajuntament després de reunir-se amb entitats i organismes de Sant Fruitós.

Navega per les etiquetes

transport públic

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: