Redacció | Actualitzat el 10/01/2012 a les 14:48h

Cardona adequa el camí de Bolsegura

L'actuació servirà per millorar l'accés dels vehicles d'emergència en aquesta zona forestal

Camí de la Bolsegura. Foto: AjCDN

L'Ajuntament de Cardona i el Consell Comarcal del Bages han signat un conveni de col·laboració per tal de dur a terme l'arranjament del camí de Tresserres fins a Bolsegura que actualment es troba en força mal estat. A banda de millorar la seguretat i la mobilitat en aquest vial de la xarxa de camins rurals del municipi, l'actuació servirà per millorar l'accés dels vehicles d'emergència en aquesta zona forestal del terme municipal.

Les obres van començar ahir i tenen un termini d'execució de 4 setmanes. A més de l'anivellament del ferm del vial es reforçaran alguns talussos i s'eixamplaran alguns trams del camí. Les obres també inclouen la millora de la visibilitat en alguns revolts i la instal·lació de 52 metres de tanca protectora. També es millorarà el drenatge del ferm i s'hi col·locarà la senyalització viària corresponent.

El projecte d'adequació del camí ha està redactat pel Consell Comarcal del Bages que també s'encarregarà de l'execució de les obres que es realitzaran al llarg de 3,5 quilometres, entre l'estació de servei de la Coromina i Bolsegura. Les obres tenen un pressupost de 71.873 euros i estan finançades pel Consell Comarcal, que hi destina 56.523 euros i l'Ajuntament cardoní, que hi aporta 17.989 euros.

Navega per les etiquetes

camins

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: