Redacció | Actualitzat el 10/01/2012 a les 11:22h

El CTM inicia el projecte SmartStripping

El projecte permetrà la descontaminació de sols i aigües subterrànies sense alliberament de pol·lució

Representants del projecte SmartStripping. Foto: S&H

L'Àrea de Tecnologia Ambiental a Fundació CTM Centre Tecnològic, que forma part de TECNIO –la única que potencia la transferència tecnològica i la innovació empresarial a Catalunya-, va iniciar el passat 4 de gener el projecte SmartStripping, amb una kick off meeting. Aquesta reunió Kick off té per objectiu la posada en marxa del nou projecte i reuneix els principals responsables per a la posada en comú dels aspectes a desenvolupar de manera conjunta.
 
SmartStripping és un projecte centrat en l'extracció de contaminants de sols i aigües subterrànies sense alliberament de pol·lució en el mediambient. La nova tecnologia desenvolupada en aquest projecte permetrà l'extracció mitjançant un circuït tancat que no generarà cap tipus d'emissions a l'atmosfera, l'aigua superficial o les xarxes de sanejament o claveguerams.
 
En la reunió han estat presents els representants de l'empresa Ecosurvey, liderant la reunió Francesco Caridei, que va ser l'encarregat de fer la presentació del projecte, els seus objectius, el calendari d'activitats i l'explicació de les tasques a desenvolupar en les properes fases dos i tres del projecte. La Dra. Irene Jubany, en representació del CTM, va presentar les tasques a desenvolupar en la quarta fase del projecte, així com les tasques de difusió i explotació que assumirà el centre. La reunió va ser clausurada per Claudia Mosangini d'Ecosurvey, qui es va encarregar de detallar els objectius i infomes financers requerits per a casa soci del projecte, que s'enviarà a la Comissió Europea.

Navega per les etiquetes

ctmecoinnovació

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: