ACN/Redacció | Actualitzat el 05/01/2012 a les 12:10h

Puntas no es volia entregar als Mossos

En contra del què deien les primeres informacions, l'assassí confès de la dona de l'Ametlla, s'ha acostat a casa a buscar menjar i roba

Mossos d'Esquadra, Policia Local i Protecció Civil buscaven el presumpte homicida per les rodalies de casa seva. Foto: Mar Martí

En contra del què deien les primeres informacions d'aquest matí, Enric Puntas, presumpte assassí de la seva esposa a l'Ametlla de Merola, no s'hauria acostat a casa seva per entregar-se als Mossos d'Esquadra, sinó per buscar menjar i roba després d'haver estat dos dies amagant-se pels boscos dels voltants de casa seva.

Els Mossos d'Esquadra han detingut el presumpte homicida de l'Ametlla de Merola aquest dijous a dos quarts de nou del matí. Segons ha pogut saber l'ACN, Enric Puntas, de 57 anys, s'ha apropat a casa seva per anar a buscar menjar o roba i ha estat en aquest moment que els efectius policials l'han pogut detenir. El presumpte autor de l'assassinat de la seva dona portava dos dies desaparegut i efectius dels Mossos d'Esquadra, de la Policia Local i de Protecció Civil el buscaven per les rodalies del seu domicili. Enric Puntas patia problemes psicològics i es va escapar a peu aquest dimarts de casa seva després que el germà de la víctima trobés el cos de la dona.

La detenció s'ha produït aquest dijous al matí, cap a dos quarts de nou, després d'un dispositiu extraordinari de recerca que va començar després dels fets, ara fa dos dies.

En el dispositiu han participat dotacions de l'Àrea Territorial d'Investigació, serveis territorials diversos i dotacions de seguretat ciutadana del Berguedà i del Bages del cos de Mossos d'Esquadra. També hi han participat policies locals i efectius de la Direcció General de Protecció Civil.

Segons ha pogut saber Manresainfo.cat , en una primera declaració Enric Puntas ha confessat ser l'autor de la mort de la seva esposa.

Navega per les etiquetes

ametllamossosassassinat

COMENTARIS

+0
-2
Pregunta
Anònim, 05/01/2012 a les 13:40
Aquest crim no l'hauria de cobrir informativament Nació Digital? Si no vaig errat, l'escena del crim no és un municipi del Bages
+5
-0
Ai carai
Ricard, 05/01/2012 a les 15:19
Anònim, si tanta antipatia et genera aquest diari digital, no entenc com encara et conectes per llegir-ho. Va home, mira de viatjar i llegir una mica més...t'ajudarà a obrir la ment.
+2
-0
ganes de queixar-se
Anònim, 05/01/2012 a les 16:33
La casa en qüestió és a 100 metres del cartell on posa "El Bages". És del Berguedà, sí, però no siguem tant finets...
+1
-0
Es un bon mitja
Anònim, 05/01/2012 a les 17:28
Antipatia cap, moltes informacions bones ha publicat manresainfo.cat, nomes he fet una pregunta. No ets ningu per dir que han de fer els altres.
+4
-0
Localització
Redacció, 05/01/2012 a les 17:38
En resposta al comentari de l'anònim de les 13.40 i veient que hi ha respostes d'altres lectors. Certament Manresainfo.cat només informa del què passa a la comarca del Bages i procura ser molt escrupolós amb les fronteres d'aquesta norma. En tot cas, però, la vinculació del matrimoni protagonista d'aquesta desgraciada notícia amb Navàs (i per tant el Bages) és molt important des de sempre. Entre aprofitar la informació que poguera donar NacióDigital.cat o elaborar la de Manresainfo.cat directament amb la informació que ens arribava de primera mà, vàrem triar la segona opció.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: