Javi Rodríguez en una imatge d'arxiu. Foto: Photo ACB
Javi Rodríguez, el base de l'Assignia Manresa ha estat sotmès aquest dijous a una ressonància magnètica que ha confirmat que pateix un esquinç al genoll dret. Rodríguez és dubte seriós per rebre l'UCAM Múrcia el 4 de gener
Javi Rodríguez va començar el partit de la jornada 13 contra el FC Barcelona amb molt mala sort. Al primer minut de joc, el base gallec va fer un mal gest i va demanar el canvi per unes molèsties al genoll. Els serveis mèdics del club, en una primera exploració, van detectar-li un esquinç, lesió que s'ha confirmat aquest dijous després de practicar-li una ressonància magnètica.
Ara, el base de Porriño haurà de fer repòs i la seva tornada a les pistes dependrà de la seva evolució física. D'entrada, aquest esquinç al genoll dret el fa ser dubte per jugar el proper partit de lliga, el 4 de gener, contra l'UCAM Múrcia.



