Aquest dissabte 31 de desembre, el CN Manresa organitza la segona edició del "Valent de l'Any". Aquesta prova que va néixer l'any passat consisteix en fer els 25 metres que té de llargada la piscina descoberta desafiant el fred i les gèlides aigües.
L'any passat es va arribar a una cinquantena de valents que van completar el repte, tot en un ambient festiu i de celebració. L'hora prevista per l'inici de la prova és a les 11 h. del matí i es tancarà a les 13:00 h.
La inscripció es oberta i gratuïta, tan per socis i abonats com pels que no ho siguin. només caldrà completar el full d'inscripció i ser capaç de fer el pas al front a la vora de la piscina. Una vegada dins l'èxit està assegurat.
Tots els participants tindrà el diploma de Valent de l'any que poden recollir el mateix dia, i l'accés a la zona de wellness gratuït (els adults).
Inscripcions, a les Piscines Municipals de Manresa, c/ Viladordis 5, al telèfon 93 874 47 50 o per mail al info@cnmanresa.com



