Concert del grup Vocal Eumélia, el dissabte 17 de desembre a l'Església parroquial a partir de dos quarts de 10 del vespre. El grup Vocal Eumélia, juntament amb la coral Al Vent oferiran un programa que inclou nadales europees amb l'acompanyament de piano i una obra de Nadal argentina que es diu Navidad nuestra. Tot plegat amb acompanyament de grup instrumental.
La jornada de 12 hores de modelisme ferroviari d'ASVICAF arriba a la seva novena edició i tindrà lloc el diumenge 18 de desembre a la Sala Polivalent de Can Soler a on hi haurà instal·lada una exposició de mòduls i jornada de portes ofertes al Local social d'ASVICAF. L'horari de circulació dels trens serà de 9 a 2 del migdia i de 4 a 9 del vespre. http://www.asvicaf.com/
Cantada de Nadales, a la plaça de l'Ajuntament el dimecres 21 de desembre a partir de les 18.30. Amb l'actuació de l'Escola Municipal de Música que oferiran un recull de cançons de Nadal. Després de la cantada, l'AMPA de l'Escola Municipal de Música convida a berenar xocolata i coca.



