Redacció | Actualitzat el 12/12/2011 a les 10:47h

Millorar la gestió de les comunicacions dins de les empreses

CEDEM ofereix dos cursos gratuïts aquesta setmana

Els professionals de les empreses reben diàriament un allau d'informacions i comunicacions que cal aprendre a gestionar i endreçar per millorar-ne la productivitat. Aquest és l'objectiu d'aquestes dues ofertes formatives de l'Ajuntament de Manresa adreçades als emprenedors que vulguin crear la seva empresa, empresaris que vulguin millorar la seva gestió u qualsevol interessada en la gestió empresarial.

Seguint la línia de formació del programa tardor emprenedora, es tracta de cursos de poques hores de durada i amb una formació molt pràctica.

Cursos ofertats:
Dimarts, 13 de desembre de 2011, de 09.30 a 13.30h.
Les tecnologies de la productivitat personal a les Pime. Aquesta sessió de 4 hores permet donar eines als professionals que durant el dia reben un allau de comunicacions (reunions correus electrònics, missatges, trucades telefòniques, etc) i que cal aprendre gestionar perquè afectin positivament en la productivitat.

Dijous, 15 de desembre de 2011 de 9.30 a 13.30h.
Google Docs i altres programes associats. Aquest curs està adreçat a conèixer les possibilitats que dóna el programa Google Docs com a alternativa de baix cost per gestionar i crear documents i tenir funcionalitat de calendari, mail, contactes i tasques.

Per a més informació i inscripcions als cursos, cal adreçar-se al telèfon 93 878 76 25 o bé al correu electrònic cedem@ajmanresa.cat

Navega per les etiquetes

cursempresa

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: