Redacció | Actualitzat el 26/10/2011 a les 12:55h

UniversJoviat obre portes

La inauguració va anar a càrrec d'Angélica Olvera, creadora de la Pedagogia Sistèmica (Mèxic)

Acte d'inauguració d'UniversJoviat. Foto: Joviat

Aquest dimarts, 25 d'octubre, va tenir lloc l'acte d'inauguració del curs UniversJoviat 11/12 a l'Escola Joviat, amb l'Angélica Olvera, creadora de la Pedagogia Sistèmica (Mèxic) com a convidada especial.

L'acte va començar amb la presentació del llibre "Sintonizando las miradas" escrit per ella conjuntament amb dos reconeguts professionals: Mercè Traveset i Carles Parellada.

Seguidament va començar la inauguració amb més de 500 assistents. UniversJoviat és un centre de suport i acompanyament a les famílies i persones de l'entorn l'educatiu, amb l'objectiu de potenciar un major benestar emocional.

L'acte, adreçat a tothom, va ser molt simbòlic i emotiu, i vas plasmar l'enfoc d'aquesta Pedagogia que ens aporta una manera de relacionar-nos més oberta i amorosa.

La inauguració va ser amenitzada per un grup musical, els més petits van poder cantar i ballar i col·laborar en la creació de "l'arbre de les paraules boniques" omplint-lo amb cors que contenien paraules significatives i el mandala, símbol de l'univers i la importància de les coses no materials.

Al acabar l'acte es va oferir un pica a pica a tots els assistents.

Navega per les etiquetes

universjoviatjoviat

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: