Redacció | Actualitzat el 15/09/2011 a les 11:51h

MxI convoca la ciutadania per a constituir-se al Bages

El proper dimarts, 20 de setembre, a Sant Fruitós i dijous, 22 de setembre, a Manresa

Després de la trobada informativa del passat 13 de juliol, el MxI (Moviment per la Independència) convoca la ciutadania per a la formulació local i comarcal de la plataforma de cara a la propera constitució de l'Assemblea Nacional Catalana.

Per això es convoca una assemblea constituent del Bages, el proper dijous, dia 22 de setembre, al Centre Cívic Selves i Carner (carrer de Bernat Oller, de Manresa), a 2/4 de 8 del vespre.

Es necessiten un mínim de 10 persones, per constituir cada assemblea local.

I dimarts a Sant Fruitós de Bages
Dimarts, 20 de setembre de 21h A 22h
Al Nexe (Plaça Alfred Figueres)
21:00h - Presentació de Josep Emili Puig, cap de l'Assemblea Nacional Catalana al Bages
Seguidament exposició per part del mateix Josep Emili Puig de què és l'ANC
21:30h - Preguntes i dubtes
21:45h - Creació de l'ANC local, si s'escau

Navega per les etiquetes

mxiautodeterminació

COMENTARIS

+4
-2
horari catañol
Jo, 15/09/2011 a les 16:26
molta gent no tenim horari europeu, seguim amb el tercermundista de l'estat espayol per tant a 2/8 encara treballem.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: