Jordi Preñanosa Serra | Actualitzat el 24/08/2011 a les 21:43h

Els bombers es mostren

La Plaça Major acull una exposició de vehicles

Els vahicles dels bombers a la plaça Major. Foto: Jordi Preñanosa

Aquesta tarda de dimecres a la plaça Major de Manresa s'ha pogut veure una exposició de vehicles de bombers en els que els infants han pogut fer tocar les sirenes i veure els vehicles des dels més nous als més antics. Al final tots els infants han pogut gaudir d'una llarga remullada.

Navega per les etiquetes

bombersfesta major

COMENTARIS

+0
-0
Quina calor!
Anònim, 26/08/2011 a les 13:32
Hi havia moltes mares que anaven acompanyades amb els nanos com a excusa, perquè el que realment volien veure són aquests torsos nusos agafant llargues mànegues, tal i com surten al calendari.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
dijous
18°C  29°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: