Redacció | Actualitzat el 28/05/2011 a les 13:25h

I si apliquéssim la Llei d'Hondt per barris?

CiU hauria obtingut majoria absoluta a 4 barris de Manresa; el PSC hauria obtingut 2 regidors o menys a 5 barris, ERC hauria tret per primera vegada representació a la Font dels Capellans

Si apliquéssim la Llei d'Hondt per a 25 regidors a cada barri de Manresa ens trobaríem amb tradicions sabudes, però amb dades curioses i sorprenents. CiU hauria tret fins a 16 regidors si el model de Passeig i rodalies s'apliqués a tota la ciutat i el PSC només 1 si la mostra fos la de Guix – Pujada Roja. ERC no trauria ni un regidor si depengués de Sant Pau, Xup i la Balconada, i el PP esgarraparia regidories a tots els barris de Manresa. PxC no tindria representació si depengués de Passeig i Barri Antic, i en aquest darrer barri, la CUP sumaria 5 regidors. ICV-EUiA tindria representació en els barris del sud-est i MoVeM hagués tingut dos regidors si la tendència la marqués el Xup. Finalment Manresans i Solidaritat no haguessin obtingut representació amb les dades de cap barri.

Manresainfo.cat ofereix uns mapes d'intensitat de regidories per cada una de les opcions comptant l'equivalent de regidors que hauria obtingut si només comptéssim els vots de cada barri. A la part final es pot veure per barri l'extrapolació de regidors de cada força en les tradicionals gràfiques de barres.

Intensitat per barris CiU: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 4, Max:16

PSC: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max:11

ERC: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max: 5

PP: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max: 5

PxC: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 2, Max: 6

CUP: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max: 5

ICV-EUiA: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max: 2

MoVeM: Equivalent de regidors per barri. Intensitat Mín: 1, Max: 2

Equivalència de regidors amb resultats per barri Equivalència de regidors amb resultats a la Balconada

Equivalència de regidors amb resultats al Barri Antic

Equivalència de regidors amb resultats a Cal Gravat

Equivalència de regidors amb resultats a les Escodines

Equivalència de regidors amb resultats a Farreres - Suanya - Comtals

Equivalència de regidors amb resultats a la Font dels Capellans

Equivalència de regidors amb resultats a Guix - Pujada Roja

Equivalència de regidors amb resultats a Mion - Puigberenguer

Equivalència de regidors amb resultats a Passeig i rodalies

Equivalència de regidors amb resultats a Plaça Catalunya

Equivalència de regidors amb resultats al Poble Nou

Equivalència de regidors amb resultats a Sant Pau

Equivalència de regidors amb resultats a Ctra. Santpedor

Equivalència de regidors amb resultats a la Sagrada Família

Equivalència de regidors amb resultats a Valldaura

Equivalència de regidors amb resultats a Vic - Remei

Equivalència de regidors amb resultats a Viladordis

Equivalència de regidors amb resultats al Xup

Navega per les etiquetes

eleccions municipals 2011

COMENTARIS

+1
-3
gairebé!
Anònim, 28/05/2011 a les 15:33
Ostres, Mión-Puigberenguer gairebé l'encerta!
+3
-1
Lleis
Anònim, 28/05/2011 a les 17:46
i si apliquem la llei Sykes-Picot?
+2
-0
no- si
Nasi, 30/05/2011 a les 10:43
No. Qui l'encerta reproduint el resultat de tota la ciutat és la Sagrada Família. Només cal treure el regidor de ICV i posar-lo a CUP i el resultat és clavat.
+2
-1
indignante
Anònim, 30/05/2011 a les 12:14
parece mentira que todavia existan barrios que se dejen engañar por estos señores SOCIALISTAS por llamarles de alguna manera pues los vecinos dicen pestes de ellos y cuando te van con una rosa una butifarrada ho coca con chocolate que buenos que son aSIN LES va señores continuar con esta dinamica pues parece que les gusta ser engañados VERGONZOSO E INDIGNANTE

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: