El nou estadi de Wembley, a Londres. Foto: Web de la Champions League
La final de la Champions League entre el Barça i el Manchester United es podrà veure al Bages en moltes pantalles gegants. El partit es disputarà el proper dissabte 28 de maig (20:45 hores) a l'estadi de Wembley (Londres). Clubs, penyes, entitats i ajuntaments estan organitzant punts de trobada multitudinària per gaudir d’un dels partits més importants de la història dels culers.
De moment, ens han arribat informacions de Manresa. Si coneixeu més llocs on s'habilitin pantalles gegants, ens ho podeu comunicar a manresainfo@manresainfo.cat.
Anar al web oficial de la Champions League
------------------
PANTALLES GEGANTS PER VEURE LA FINAL DE WEMBLEY
FALS
- Al Casal de Fals amb sopar (cal apuntar-se trucant a Marta: 938368003)
MANRESA
- Plaça Major (Toni's): projector de 20.000 lumens i 8.000 W de so.
- Carrer Abat Oliba (Frankfurt Xavi): pantalla de leds. El carrer quedarà tallat a partir de les 9 del matí. Jordi Callau farà espectacle a partir de les 19:00.
- Club Tennis Manresa: Pantalla a la Terrassa del Restaurant Match Point.
NAVÀS
- La Penya Barcelonista de Navàs organitza una festa amb botifarrada a preus populars, barra i pantalla gegant al bell mig del passeig Ramon Vall, davant la seva seu, la qual també es mantindrà, alhora, oberta als seus socis. La PB de Navàs dóna, així, continuïtat a la reeixida final de Lliga de Campions de fa dos anys, tot i que en canvia l'emplaçament, del pavelló Sant Jordi al Passeig. Festa oberta a tothom.
SANT SALVADOR DE GUARDIOLA
- S'inaugura el remodelat bar-restaurant de "la Sala" amb el partit Manchester-Barça, el partit es podrà veure a la sala del teatre amb una pantalla gegant.



