L'equip femení A del Vòlei 6 Manresa. Foto: V6M
Sènior A Masculí (25ª Jornada de Primera Divisió)
Volei 6 Manresa-ARC Voleibol
Resultat: 1-3 (25-23, 29-31, 22-25, 21-25)
El partit es va disputar divendres a la nit i va enfrontar als locals amb els jugadors del programa d'alt rendiment de la Federació Catalana. Ja pràcticament amb la temporada acabada, els visitants han millorat molt el seu joc des de la primera volta i tot i començar portant la iniciativa el desgast físic del segon set es va fer notar i els locals van cedir la resta de sets, ja que no van estar massa encertats ni en sac ni en atac.
Sènior A Femení (22ª Jornada de Segona Divisió)
ASFE Sant Fruitós-Volei 6 Manresa
Resultat: 0-3 (20-25, 14-25, 20-25)
Les noies del Sènior A s'enfrontaven en la darrera jornada de la lliga a l'ASFE Sant Fruitós. D'aquesta victòria els hi depenia la classificació per disputar les fases d'ascens a primera catalana, i no van deixar passar la oportunitat. Varen sortir decidides a guanyar i així ho varen fer, amb un contundent 0-3. El primer equip femení del Vòlei 6 ha acabat la lliga en tercera posició, i ara toca disputar fases, amb el quart classificat de segona divisió (el primer i segon pugen directe) i el novè i desè de primera divisió, que lluitaran per no baixar. Seran 6 partits, anada i tornada amb els tres equips.
Sènior B Masculí (7ª Jornada de Tercera Divisió 2a fase Copa Catalana)
Vòlei 6 Manresa-CV Vilafranca
Resultat: 3-2 (18-25, 17-25, 25-10, 25-22, 24-22)
Primera victòria en la copa catalana de tercera divisió del sènior masculí B. Tot i perdre els dos primers sets, l'equip manresà va saber reaccionar i va guanyar els dos següents sets amb molt bona defensa i atac. Ja al Tie-break, semblava que tot estava de cara, però van fer falta salvar tres pilotes de partit, de l'equip rival, per acabar tancant un llarg i emocionant cinquè set (24-22).
Sènior Femení B (22ª Jornada de Tercera Catalana Grup A)
CV Tiana "B"-Vòlei 6 Manresa
Resultat: 3-2 (25-22, 18-25, 18-25, 25-21, 15-6)
El Sènior Femení B va perdre 3-2 contra el CV Tiana “B” aquest diumenge a Tiana en l'últim partit de lliga abans de les fases d'ascens. A diferència del partit d'anada, que va acabar en un 0-3, les jugadores del Vòlei6 van demostrar que havien millorat i van guanyar dos dels cinc sets que es van disputar. El tie break va estar marcat per una falta de concentració per part de les manresanes i va concloure amb la victòria de l'equip contrari.
Lliga Escolar
IES Lluis de Peguera/Volei 6 Manresa-IES La Maiola/Esplugues de Llobregat
Resultat: 0-3 (8-25 / 21-25 / 11-25)
Les Juvenils del club han començat la segona volta de la lliga escolar aquest dissabte a les 12 al Pujolet, contra les noies d' Esplugues de Llobregat, de l'IES la Maiola, un equip difícil. Les manresanes van sortir adormides a la pista, fet que les va portar a perdre el primer set. Es van despertar a l'inici del segon set, però això no va ser suficient per guanyar a un rival complicat, amb jugadores molt bones i amb un nivell alt de joc. Les petites van lluitar molt i van fer un bon joc, però no van aconseguir la victòria.



