P.F.B. | Actualitzat el 29/03/2011 a les 22:54h

Soler: «A l'ajuntament decideixen quatre. No es pregunta a ningú»

Joan Soler ens rep a la seu de Manresans. Foto: Clàudia Jorba
Joan Soler presumeix que la mitjana d'edat de Manresans no supera els 35 anys i ens explica estar molt disgustat per com ha quedat el carrer Alfons XII. Tot això abans de començar una entrevista en que la paraula més emprada és "ciment".

- Com et planteges dirigir Manresa?
- Si jo fos alcalde em rodejaria de un molt bon equip. Sempre que he organitzat coses, el Festival de Cinema Negre, la coordinadora de Festivals de Cine, una pel·lícula... sempre m'he rodejat d'un bon equip de professionals. A l'Ajuntament, ara mateix, no em posaré amb la seva professionalitat, però hi ha una mena de desgana, d'estar asseguts a la cadira i veure passar el temps. També porta molt temps el tripartit junts i això relaxa. Aposto en l'equip, però sobretot en el diàleg. Mai no faria unes obres en un lloc si els veïns no hi estan d'acord. Si, a més, paguen els veïns. Un estudia unes obres, ho parla amb els veïns i la majoria de veïns decideix. Encara que la majoria sigui mínima. Perquè hem de fer coses que la gent no vol? I a més a més amb els seus calés! Per això la meitat de les obres estan en mans dels advocats.

- Bé, però això que dius de rodejar-te d'un bon equip de professionals ja ho tindríem. En cada àrea de govern hi ha els seus funcionaris tècnics, els seus càrrecs de confiança...
- Sí? Són professionals en el seu àmbit? Molt professionals són...

- Home, a urbanisme hi ha arquitectes i aparelladors, a cultura hi ha tècnics de cultura...
- Hi hauria d'haver...

- Així doncs, quan parles de professionals de cada àmbit, a què et refereixes? Parles de càrrecs polítics, de funcionaris,...? Perquè és clar, si parles a nivell intern de partit, faltarà veure si aguanten tota la legislatura amb constància sense veure compensada la seva dedicació...
- Si els funcionaris no es poden tocar, rodeja't externament d'aquests professionals i escolta'ls. Perquè no se'ls demana als pintors manresans què els fa falta, o a la gent de teatre, o als infermers..?

- Hauria d'entendre que vols dir que el principal handicap del govern actual són les eines de participació i democràcia?
- A l'ajuntament decideixen quatre. No es pregunta els veïns, no es pregunta els constructors, no es pregunta el comerç,... i com que aquests quatre creuen en el ciment, doncs, apa, Manresa encimentada.

- A nivell ideològic, Manresans dieu apostar per la democràcia interna. Que cada tema que hi hagi sobre la taula es debatrà en la sectorial del partit i el representant traslladarà aquesta postura...
- Exacte.

- Així doncs, amb quines garanties us puc votar si la vostra actuació dependrà de la resposta puntual a unes demandes? Jo quan voto a algú ho faig perquè espero una línia coherent en totes les seves decisions.
- És que això de les esquerres i les dretes és un discurs molt vell. Em sona a fa 20 anys. A mi em sembla que totes les formacions fan polítiques de dretes i d'esquerres. Jo si pogués votar diferents propostes de diferents partits, en votaria de CiU, del PSC, del PP, d'ICV i de la CUP per exemple. Manresans el que pretén fer és que si algú vol participar, pugui participar, i que s'apunti a la sectorial que li correspon per a poder decidir sobre el seu interès. Estem oberts a tothom. Fins i tot no cal venir a reunions. Totes les propostes es pengen al web i els que estan donats d'alta voten segons el seu parer. Per això que no té sentit plantejar a Manresans una línia concreta d'actuació en el sentit de dretes o d'esquerres. És més important que qui entri pugui oferir coneixement professional que no pas que sigui de dretes o d'esquerres.



- Em pots aclarir que va passar amb MoVeM que inicialment hi vas treure el cap, però després en vas marxar i vas muntar Manresans?
- El tema MoVeM va començar perquè jo estava fent el documental del Xup i en Paco Álvarez em va explicar que s'estava començant a moure alguna cosa, que hi havia un grup de gent que preparava una candidatura amb el suport de les associacions de veïns. Vaig anar a quatre o cinc reunions i les idees estaven molt bé però jo buscava una cosa molt més oberta. Ara la cosa no sé com ha continuat, però en aquell moment eren molts presidents d'associacions de veïns i semblava molt tancat. Esperava una cosa més oberta, amb gent de comerç, de cultura, d'altres àmbits que no fos l'estricament veïnal. I com ho veia jo, ho veien altres persones que vaig anar a buscar per entrar a MoVeM, gent que tenia inquietuds, però que em van dir que no combregaven amb la forma que prenia el partit veïnal. Va ser en aquell moment quan vaig impulsar Manresans. Manresans i MoVeM, de fet, naixem perquè hi ha molta gent emprenyada.

- Sí, però malgrat diguis que són perfils diferents, també reconeixes que a Manresans i MoVeM us uneix un mateix perfil de públic: la gent emprenyada. Fins i tot Solidaritat Catalana opta a recollir d'aquest cistell. Tres formacions per recollir el vot dels descontents –tenint en compte que en el consistori ja n'hi ha dos que no són dels partits convencionals- no són massa?
- No ho sé. Tots aquests grups sortim per un descontentament. Si amb el disgust que porta la gent, repetim la participació electoral de fa quatre anys, entenc que estaria prou bé. Amb l'empipament general que hi ha entenc que molta gent digui que no vol perdre cinc minuts per anar a votar. Si Manresans aconseguim que la participació no baixi, o fins i tot que baixi poc, crec que haurem fet un gran treball per la ciutat. Les estadístiques històriques a les eleccions municipals són clares: des de les primeres eleccions a ara, sempre han baixat els percentatges de participació. A mi m'agradaria molt motivar a la gent, motivar la gent que no va a votar. És que no pot ser que els partits no compleixin amb el que diuen a la campanya com està passant amb el Mas i les recents eleccions catalanes. Si no es pot complir el programa perquè no hi ha diners, no s'hi val a fer-ne una altra amb menys pretensions; això és hipotecar el futur de la ciutat. Si no hi ha diners, doncs el projecte s'espera fins que n'hi hagi. Si parlem de traslladar l'estació de la Renfe al Congost, però no es pot fer, no s'hi val a engegar un altre projecte consistent en el ciment i en eliminar un camp de futbol. Ens esperem, però quan ho fem, ho fem bé.

- A les vostres aparicions públiques, fins ara, heu parlat de comerç, heu parlat de cultura, del carril bici, de la plaça de la Reforma, de la plaça Catalunya... tot molt focalitzat al centre, no? I els barris? Hi penseu que Manresa té barris?
- Sí, es clar. Hi ha el projecte que desenvolupen a les Escodines, per exemple, que és fantàstic. Que és un model. A les Escodines, de 50 botigues en queden tres i s'han proposat fer petites reformes a tots els baixos i llogar-los a baix preu als artesans, als professionals, als artistes,... això és un bon projecte. Quan en el ple escolto que s'ha d'aprovar una subvenció d'un milió d'euros perquè no s'han complert els terminis de pagament per a l'actuació d'habitatges de les Escodines, em foto les mans al cap. Amb una quarta part d'això s'arreglen tots els baixos de les Escodines. Hi ha coses que són molt clares: les gàbies de la plaça Catalunya, fora! Si la gent no les vol! La gent vol tota una zona verda. Tan costa entendre-ho? Si fins i tot és més econòmic de fer! Zona verda, uns quants arbres, quatre bancs i una font. Res complicat.



- Crisi. Tema assistencial, acció social, immigració... Has comentat que no estaves d'acord amb que el Banc d'Aliments fos totalment privat i no rebés suport de l'Ajuntament.
- És que en el tema del Banc d'Aliments no entenc com és que l'ajuntament no hi ajudi. Ja està bé que ho impulsi Sor Lucía, que sort n'hi ha hagut, però cal que públicament se l'ajudi. Tothom menys l'ajuntament ajuda el Banc d'Aliments. L'ajuntament s'hi ha d'implicar. Tema immigració: tots som manresans i per tant s'ha d'ajudar tothom, ni uns més ni uns menys. L'immigrant i el que no és immigrant. I el que passa és que després es fan preferències i això és el que porta problemes. Perquè la gent veu un lleuger desequilibri, i la bola va creixent fins que el desequilibri que s'explica ja és molt gran. Amb aquests desequilibris fomentes el racisme. Tots som iguals per lo bo i per lo dolent. L'altre dia em deien "es que et vols carregar les beques menjador". A banda que no és una cosa que depengui de l'ajuntament, el que volia dir és que hi ha persones que n'estan fent un mal ús. A l'Índia ningú no regala res. Tot sempre és a canvi d'alguna cosa. Tothom ajuda molt més. Aquí dones, dones, dones, fins que es converteix en un vici. S'ha de donar si és necessari, però la persona que rep, ha de col·laborar en allò que sàpiga fer. No es pot ser un happy flowers i viure al país de les piruletes.

- L'objectiu de Manresans és que tu acabis sent regidor de cultura?
- Home, no ho sé. Sempre m'ha interessat la cultura. Tampoc sabem què passarà: potser traiem uns bons resultats i em diuen "t'has d'ocupar d'això" o potser traiem uns mals resultats i llavors continuaria amb un projecte que tinc pendent amb TVE. Una de les coses bones de Manresans és que tothom, per sort, té feina. Així, si ens va malament, no passa res. Serà que Manresa vol el de sempre.

COMENTARIS

+61
-37
Miquel
Anònim, 30/03/2011 a les 00:25
Es l'entrevista mes clara,que no te pels a la llengua i la més directe que he llegit mai. No se si el votaré però felicitats almeny hi ha algu que parla clar i que es nota que no es un politic.
+60
-32
un canvi
Antoni, 30/03/2011 a les 08:18
S'agraeixen les coses clares. Potser aquests de manresans no tenen experiència en política, però molts dels que hi ha ara no en tenien quan van entrar, oi? Cal donar un vot de confiança a nous projectes fets amb il·lusió i amb gent professional que sap de les matèries que es tracten.
+60
-39
Ja era hora
J. Font, 30/03/2011 a les 09:49
Molt bona l´entrevista i molt bones les idees del Sr. Soler. Ja era hora que algú digués les coses pel seu nom
+45
-62
Ambicions...i sinceritat !!
MoVeM, 30/03/2011 a les 10:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+59
-45
Resposta al Sr. Victor Feliu de MoVeM
Joan Soler, 30/03/2011 a les 12:29
Em dirigeixo a vostè, Sr. Victor Feliu, perquè estic convençut de que vostè està al darrere d’aquest escrit. Primer de tot, dir-li que em ratifico en el que he dit i que estic en part d’acord amb el que vostè diu. Però, sense voler entrar en polèmiques, vostè no ho explica tot.

En primer lloc, assisteixo a algunes de les reunions de MOVEM perquè se’m diu que està format per a les 23 associacions de veïns i per tot un grup de gent independent. La meva sorpresa és que em dono compte de que més de la meitat de les A.A.V.V. no li dona suport i de la gent independent érem una altra persona i jo mateix.

Llavors, se’m demana, “no se’m encarrega” (vull recordar-li que jo no era militant del seu grup i solsament venia a algunes reunions i els hi donava suport, com bé vostè diu, i jo ho manifesto en el meu escrit que li vaig fer arribar). Com li deia, se’m demana que intenti parlar amb gent que jo conec per tal de convèncer-los d’entrar a formar part del seu grup. I, com vaig manifestar-li, vaig trobar moltes reticències i aquesta mateixa gent és la que em va animar a formar el grup de MANRESANS i no van voler tenir una reunió amb vostè.

Per acabar, no entenc a què ve tot això quan després de notificar-ho al grup el dissabte que vostè es refereix, vostè i jo varem anar a esmorzar en un bar a la Pl. Catalunya un diumenge al matí i varem deixar tancat l’assumpte i ens varem desitjar sort mútuament.

Finalment, torno a desitjar-li que tingui molta sort!
+35
-51
Pobres d'esperit
Manresà, 30/03/2011 a les 12:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-50
Oportunitat perduda
Revolucionari pràctic, 30/03/2011 a les 13:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-46
Manresà (el d'abans)
Anònim, 30/03/2011 a les 16:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+46
-8
al revolucionari frustrat
Miquel, 30/03/2011 a les 17:20
Al revolucionari frustrat. Ets un filòsof frustrat?, potser preveus el futur ?, que et penses que algú et riurà les gracies. No he suportat mai als que amaguen per criticar i no donen la cara,. normalment es gent envejosa, frustrada, covarda i mesquina.
Per cert Joan Soler m’agrada’t molt el que dius a l’entrevista, felicitats, ànims i endavant.
+4
-44
Manresà (el d'abans)
Anònim, 30/03/2011 a les 18:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+42
-4
al revolucionari frustrat
Miquel, 30/03/2011 a les 20:32

Al revolucionari frustrat, reitero el que ets tu i la gent com tu.
+13
-40
Contrapartides
Anònim, 30/03/2011 a les 20:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+41
-12
m'agrada l'entrevista
Rosa, 30/03/2011 a les 21:51
He vist l'entrevista i després els comentaris, no entenc aquesta problematica, per el que jo entenc el Joan Soler no li va agradar el funcionament de Movem, amb un grup de gent va muntar manresans i el Victor Feliu no li va agradar.Be aquest es un pais lliure, no?
Per cert m'agradat l'entrevista, es molt directe i aarriba.
Tens el meu vot
+38
-7
endavant manresans
Montse, 30/03/2011 a les 23:04
Hola amics manresans, he vist l'entrevista i m'ha encantat. Passeu d'aquests provocadors.
Joan continua aixi, ets el millor.
+45
-3
Treball clar
Manresà positiu, 30/03/2011 a les 23:15
Primer de tot trobo molt bé la claredat del sr.Soler. Poder ja toca que algú parli clar en aquests temps que corren on tohom escombra les vergonyes sota l'alfombra. Des dels infinits projectes locals inacabats o corruptes, a les actuals fuites nuclears del Japó ningú mai diu tota la veritat. Espero que si arriba a alguna regidoria sigui l'exemple o l'excepció a seguir i no s'encomani dels mals vicis que comporten ocupar un seient amb cert poder.

Un altre tema, segurament clau, recau en les diferents ajudes a la immigració. Molta gent està crispada en aquest tema perquè ningú sap el que és cert i el que no. Corren mil i un rumors sobre cotxets, beques de menjador, sol·licitud de pisos, vals de supermercat... M'agradaria saber que n'opina el sr.Soler del que s'ha de fer amb tot això o si en sap algo més que la resta de ciutadans,

Molta sort i no abandoni la transparència. Així obtindrà alguns vots com el meu.


+9
-40
Ridicul tot plegat
Anònim, 30/03/2011 a les 23:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+39
-6
per el de les contrapartides
Pep, 30/03/2011 a les 23:28
Aquest comentari va per el de les contrapartides. Ten's raó, jo se de bona tinta que el Joan Soler va demanar amb els de movem, un mercedes, un xalet a Baqueira Beret i una avioneta per anar de Manresa a Barcelona amb dret d'aterratje a la pista del Pujol Muntala, el que hem sorpren es com t'has assebentat d'un secret que fins ara havia estat molt amagat.
+4
-29
Per el de la Cup
Agnes, 30/03/2011 a les 23:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-16
No ho entenc
Manel, 30/03/2011 a les 23:56
Perdoneu però no ho entenc, no entenc com una persona que va estar al cap devant d'una asocc. de veins que va permetre que es possesin unes gavies a la seva plaça ( i que ara no vol) Com pot questionar a una persona que a portat al lloc mes alt a Manresa, aconsseguint un GOYA i organitzant un Festival de cinema, considerat els millors d'Europa amb la seva especialitzat.
Sincerament no ho entenc
+11
-26
Contrapartides
Anònim, 31/03/2011 a les 00:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+27
-26
Manresans censuradors
Anònim, 31/03/2011 a les 00:58
Heu conseguit eliminar el comentari de MoVeM. Enorabona Manresans,visca la llibetad expresio
+25
-25
censura
Anònim, 31/03/2011 a les 09:48
Realment, aquests tios són bons. En menys d'un dia han aconseguit reclutar gent per censurar comentaris. De capacitat d'organització en tenen, està clar
+17
-1
Moderació
Redacció, 31/03/2011 a les 10:39
A partir d'aquest mateix moment es moderaran tots els comentaris que no vagin dirigits a debatre sobre l'entrevista a Joan Soler.

Gràcies
+8
-0
qüestionador
manresans, 31/03/2011 a les 10:48
manresans podeu dir que en penseu de la municipalització dels serveis públics? aposteu per ella o preferiu l'esternalització com ha fet durants aquests anys l'ajuntament?

gràcies
+14
-9
El Pericles de Manresa
Anònim, 31/03/2011 a les 13:06
Joan Soler si tan bo es amb el món del cinema? Perque s'inicia ara en la política? (moderador no em censuris)
+13
-6
El govern dels millors
Manrussià, 31/03/2011 a les 14:37
Si el sr. Soler és tan bo en el cinema i el fet de treballar en equip, perquè no pot intentar transmetre aquest treball en xarxa dins d'un Ajuntament.

Una pregunta que desconec : Els demés que s'hi presenten són tots autèntics polítics o venen d'altres branques/feines?

Gràcies.
+12
-0
amics manresans
Carles, 31/03/2011 a les 23:47
Eii amics manresans
Ara si que hem dono conta e que som un gran grup, sabem movilitzar-nos en contra les injuries i les provocacions.
Endavant manresans, anims i no deixeu que aquests provocadors puguin guanyar-nos.
No censuris això. no va en contra de ningu, nomès dono anims a la nostra gent, per continuar lluitant.
+11
-2
l'entrevista
Miquel, 31/03/2011 a les 23:57
Fins ara no havia vist l'entrevista, realment està molt be, parla clar i molta gent que tan critica faria be, en perdre 2 minuts i llegir-la.
Felicitats Joan
+12
-2
simpatitzant
Anna, 01/04/2011 a les 00:11
Per el de el govern dels millors, mira jo soc una simpatitzant de manresans, som un grup de més de 50 persones amb moltes ganes de fer coses i obert a tothom, si vols pots apuntar-ti, estem en contra dels bocamolls, per això ja tenim els politics actuals i l'unica cosa que com diu el nostre cap, els que ens ha d'interesar es Manresa i camviar Manresa
La rsposta a la teva pregunat es no hi cap del nostra grup que abans hagi estat en un grup politic, aquesta es la nostra força.
AH, i al Joan Soler teniu de conexer-lo, es molt bo.
+12
-0
Democracia directa
Pirata, 01/04/2011 a les 09:10
Una cosa que m'agrada es que siguin els propis veïns els que decideixin els temes que els hi pertoca.
La democracia directa és la solució, ja que la tecnologia actual ho pot permetre.
Així ho van promoure els Pirates de Catalunya (PIRATA.CAT) a les eleccions autonòmiques.
Sort!
+5
-9
No han inventat res
Anònim, 01/04/2011 a les 12:42
Ja tenim partits que treballen (i molt!) i fan les coses des de les bases, amb paciència i educació com la CUP.
+4
-3
cup
josep, 01/04/2011 a les 17:42
Si, ja hem vist tots el que ha aportat la Cup a la ciutat de Manresa. la veritat es que s'han notat els canvis, no se aón però s'han notat.
+4
-3
cup
Miquel, 01/04/2011 a les 17:45
La CUP i ERC han fet una contribucio fantastica a la ciutat, sobretot impulsant el carril bici. No hi passa ningu, però va be per anar a comprar a l'opencord. Si aquest es el vostre treball de basses, felicitats.
+1
-4
Votacions
Anònim, 01/04/2011 a les 20:46
Això que en un curt espai de temps es pugui votar més d'una vegada per un mateix comentari no és seriós. No entenia que Manresans tingués tants simpatitzants.
+3
-0
Per el de no han inventat res
Jordi, 02/04/2011 a les 08:34
Soc simpatitzan de manresans, es veritat que no hem inventat res, estem treballant des de les basses, perquè creiem en el futur, pensa que som un partit que ha nascut fa poc, acceptant l'opció de ser independentistes o no, i cap tothom. Per cert di-te que respectem molt el treball que esteu fent des de la Cup a Manresa.
Per el de les votacions quedaries parat de la gent de manresans que es mobilitza i cada vegada som més gent que s'apunta al nostre grup.
+1
-3
Democràcia parasitària
Anònim, 02/04/2011 a les 11:51
La democràcia manresana està prostituïda! haig d'anar a votar crec que votaré la CUP també
+2
-3
ignorància
Escac, 02/04/2011 a les 12:34
M'agrada que Manresans digui que la CUP només ha fet el carril bici, així demostren la seva ignorància sobre la política municipal. D'altra banda, l'enfrontament Manresans-Cup és totalment artificial. Ningú no dubta entre votar un partit independentista d'esquerres o un partit de dretes nacionalment neutre.
+1
-3
Les coses clares i la xocolata espesa
Anònim, 02/04/2011 a les 14:01
Comparar "Manresans" amb la CUP, és un insult flagrant al meu entendre, el primer és un lobby fet amb 3 dies (malgrat el que diguin molts i moltes) i el segon es gent que porta treballant anys a la ciutat de Manresa, de forma més o menys directa, però de manera continuada i seguint un perfil honest i engrescador per molts joves de Manresa que volen millorar la seva ciutat, fora de l'endogàmia dels partits polítics de sempre.

No sóc fidel a la CUP en molts aspectes de la seva política independentista, però si aplaudeixo la seva forma de treballar, sense publicitat artificial i donant la cara en la majoria d'ocasions. Potser vaig errat, però encara puc diferenciar que volen uns i que volen els altres. Ningú és profeta a la seva terra, els "Manresans" desconeixen moltes realitats de Manresa, fora dels carrils bicis, i els problemes dels comerciants, de pàrquing... també hi ha una ciutat industrial, eductiva, sanitària, cultural, veïnal, esportiva, dinàmica, festiva... i amb problemes greus d'infraestructures terrestres i ferroviàries.

Personalment "Manresans" ni em va ni em ve, tothom es lliure de presentar-se a on li vingui en gust, però amb el meu vot que no hi comptin. Honestament els hi desitjo tota la sort del món! Jo decidiré cap un altre banda.

Manresà, de Barna
+1
-2
per el de ignorancia
Jordi (el d'abans), 02/04/2011 a les 14:03
Per el de la ignorancia, Perque hi hagi un escrit aquí, ningu et diu de que aquest sigui de manresans, a més com a simpatitzan, mai hem dit res relacionant el carril bici amb vosaltres i que vosaltres sigueu un partit independentiste d'esquerres amb sembla fantastic t'agrairia que no t'inventesis el que som, per que no ho saps.
Llegeix el meu comentari anterior i veurás que en tot moment quan parlo de vosaltres es hem respecte, que es una de les claus del nostre grup, respecte per tots.
+1
-3
per el de la xocolate....
jordi, 02/04/2011 a les 21:59
Ja veiem que sou persones grulleres, mal informades. No entrarem en les descalificacions, no ens interesent res que no sigui manresa, i aqui es on lluitarem, continueu aixi, aneu lluitant per la Independencia mentre manresa s'enfonsa.
Menys mal que dius que no ets de la Cup, disulpa però veig que saps molt d'ells, aleshores perque parles del meu grup, Que en saps? Coneixes algo del meu grup? parlar es gratis, t'aconsello que abans de parla t'informis, jo no parlo de vosaltres perque no us conec, si la gent no parlies del que no coneix el mon aniria millor.
Al censurador, pensaba que nomes s'havien de fer comentaris sobre l'entrevista i aquests de la Cup nomes entran en descalificacions, com si el meu grup estes en contra d'ells.
No contestaré més, no val la pena contestar amb gent que no entra en raó.
+1
-1
cup
Xavi, 03/04/2011 a les 02:18
Sòc militant de la cup, he vist els comentaris i tots aquests que surten en nom de la Cup no se qui son.
Nosaltres anem a la nostra, no ens interesan polemiques amb els altres grups i tampoc amb els de manresans.
Pareu de dir tonteries, la Cup está per sobre de tot això, aquests dels comentaris segurament no son dels nostres. Nosaltres som molt respectuosos, la nostra lluita i els nostres objectius van en una altre direcció.
+0
-0
CUP i Manresans
Anònim, 03/04/2011 a les 11:41
A Xavi i d'altres:

No fa falta ser de cap partit per veure les intencions d'un i de l'altre, comparar la CUP i Manresans es lícit, a veure si en democràcia ara els electors han de callar i escoltar els mítings que ens repetiu.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: