Redacció | Actualitzat el 17/03/2011 a les 12:24h

Les noies del Vòlei6 guanyen i es situen quartes a la classificació

Senior A Masculí (22ª Jornada Primera Divisió)
V6M - CV Pintures Planell- Dissabte dia 12 a les 18:15
Resultat: 1-3 (16-25; 25-23; 20-25; 17-25)
Aquest cap de setmana el primer equip del Club manresà va disputar el seu partit a casa contra el Pintures Planell Igualada. Seguint la tònica dels partits anteriors l'equip va demostrar, en alguns moments, una millor solidesa en el joc, però segueix pecant de falta de contundència. Això provoca que els sets acabin decantant-se per l'equip rival. A diferència del partit de l'anada l'Igualada va dur el pes del partit, el que finalment es va tornar a endur, aquesta vegada sense la necessitat del Tie Break.

Senior A Femení (19ª Jornada de Segona Catalana)
AEE ESCOLA PIA GRANOLLERS "A"-V6M
Resultat: 1-3 (14-25, 18-25, 25-19, 21-25)
El Sènior A Femení va guanyar el partit que les enfrontava a l'escola Pia Granollers amb comoditat. Encara que el seu joc no va ser gaire constant, i va arribar a perdre el tercer set (un tòpic de l'equip), és va refer i va guanyar els definitiu quart set amb facilitat. Aquesta victòria situa l'equip en posicions d'ascens.

Sènior Femení B (19ª Jornada de Tercera Catalana C Grup A)
V6M - AE Carles Vallbona "B" - Dissabte dia 12 a les 16:30
Resultat: 1-3 (25-22, 15-25, 25-27, 18-25)
El Sènior B Femení va perdre 1-3 contra l'AE Carles Vallbona "B" dissabte a la tarda. El partit es va disputar a casa amb una multitud a les grades que va recolzar i motivar a l'equip manresà amb totes les seves forces. Tot i això, la mala defensa de l'equip va propiciar la victòria de l'AE Carles Vallbona "B". El primer set el va guanyar l'equip del Vòlei6 però en el segon no van tenir la mateixa sort. El tercer set va ser el més renyit de tots, els dos equips  van anar tota l'estona molt igualats fins acabar amb un 25-27, a favor de l'equip de Granollers. Amb el quart set es va sentenciar un partit molt intens.

Sènior B Masculí (4a Jornada, Tercera Divisió–2a Fase/Copa Catalana)
CV OLOT "B"-V6M"B"
Resultat: 0-3( 25-23, 25-17, 25-15)
Derrota del Sènior B Masculí per 0-3 davant l'Olot. L'equip manresà va fer dos grans primers sets amb bona recepció i atac. El primer quasi se l'emporten al disposar d'un 21-23. El segon també va estar molt igualat però un sac molt potent dels Olotins va fer que el set es decantes a favor dels locals. En l'últim set però, l'equip local va guanyar còmodament.

Navega per les etiquetes

vòlei 6 manresavòlei

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: