Redacció | Actualitzat el 08/02/2011 a les 14:28h

Incidències ateses per la Policia Local de Sallent el 6 de febrer

Mobiliari infantil, vigilància mercat dominical i seguretat ciutadana

Resum de premsa de la Policia Local sobre els fets més destacables:

Mobiliari infantil
La Policia Local rep avís d'un ciutadà què comunicava la presència d'uns desperfectes en el mobiliari urbà d'unes instal·lacions municipals destinades a l'esbarjo d'infants. Els agents comproven els fets i procedeixen a corregir i minimitzar els possibles riscos, procedint a senyalitzar la zona i a documentar la intervenció per tal de donar-ne trasllat als serveis municipals corresponents per la seva restitució funcional.

Vigilància mercat dominical
Vigilància i control del mercat dominical (venda no sedentària), amb especial atenció a aquelles activitats amb limitacions regulades que podrien estar relacionades amb la venda il·legal i/o antireglamentària. Amb aquest servei es potencia la prevenció i la vigilància davant de possibles furts.

Seguretat ciutadana
La Policia  Local realitza diversos controls preventius de la seguretat ciutadana i el trànsit, en el decurs de la nit, en diferents vials i zones de la Vila.

Informació actualitzada al web de la Policia Local de Sallent.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: