Redacció | Actualitzat el 08/02/2011 a les 14:20h

Sant Salvador de Guardiola inaugura nou ajuntament divendres

L'acte comptarà amb la presència del president de la Diputació, Antoni Fogué

Les noves instal·lacions s'inauguraran el proper divendres. Foto: S&H

L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola celebrarà el pròxim divendres 11 de febrer a les 13:00 h del migdia l'acte d'inauguració del nou edifici que acollirà les instal·lacions de la nova casa consistorial.

L'acte comptarà amb la presència del president de la Diputació de Barcelona, Antoni Fogué i Moya, el delegat territorial del Govern a la Catalunya Central, Jordi Moltó i Biarnès i el president del Consell Comarcal de Bages, Josep Candàliga i Freixa, així com altres representants institucionals de la comarca del Bages.

La nova seu es situa al carrer de Dalt, núm. 19 de Sant Salvador de Guardiola i suposarà una gran millora en les instal·lacions d'aquest espai que repercutirà en un millor servei a la ciutadania, unint en mateix espai departaments que fins ara estaven dispersos en diferents ubicacions com són l'oficina de Serveis Socials, el Jutjat de Pau, l'Arxiu o la mateixa Sala de Plens.

L'acte inaugural té programat:
12.30h – 13.00 h Recepció de convidats
13.15 h  Parlaments inaugurals - Descobriment de placa inaugural
13.45 h  Visita guiada a les instal·lacions de l'Ajuntament.
14.00 h Servei d'aperitiu i copa de cava.
14.30 h  Fi de l'acte


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: