Galeria de fotos de la nevada del 8 de març de 2010 a Manresa
Galeria de fotos de la nevada del 8 de març de 2010 al Bages
Galeria de fotos de la nevada del 21 de desembre de 2009 a Manresa
Montserrat nevada el passat 8 de març de 2010. Foto: Antònia Puig
El canvi de temps ja és a la cantonada. Després de cinc nits de fred extrem aquest dijous arribaran els efectes d'una llevantada que podria dur neu a la comarca. Abans però, es repetirà una altra matinada amb temperatures àmpliament negatives.
Està previst que abans de l'alba els núvols facin acte de presència. A partir del migdia es poden iniciar les primeres precipitacions que amb el pas de les hores poden emblanquinar la comarca per sobre dels 400 metres. A mesura que avancin les hores la precipitació es pot intensificar però la cota pot augmentar ràpidament per sobre dels 800-900 metres. Per divendres, la precipitació pot deixar entre 20 i 50 litres en forma de pluja.
De moment, el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís que indica que és probable l'acumulació de 2 cm per sobre dels 500 metres al llarg de dijous.
Avís nevades dijous 27 de gener (http://www.meteo.cat/servmet/smr/GA_SMR__242-550-1.html).



