Redacció | Actualitzat el 04/10/2010 a les 08:04h

Memoria.cat rep un Premi d'Història Sapiens 2010

En la categoria de divulgació de la història a través de les noves tecnologies


Conxita Parcerisas, Joaquim Aloy i Pere Gasol amb el premi. AMHM

L'Associació Memòria i Història de Manresa i el seu portal de webs memoria.cat, han rebut aquest dissabte un dels Premis d'Història Sàpiens 2010, concedits per la revista especialitzada del mateix nom. Concretament, ha estat el premi a la divulgació de la Història a través de les noves tecnologies.

L'acte ha tingut lloc a l'Espluga de Francolí, dins dels actes del "Dia Sàpiens". Han recollit el premi, en nom de la nostra Associació, en Joaquim Aloy, en Pere Gasol i la Conxita Parcerisas.

Altres premiats en el mateix certamen han estat els historiadors Albert Balcells, Joan Villarroya i Agustí Alcoberro, el programa de TV3 "Sota terra" i l'equip de restauració de les tombes de Pere el Gran, a Santes Creus.

Navega per les etiquetes

memoriacatpremisapiens

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: