Redacció | Actualitzat el 29/06/2010 a les 15:58h

La manresana Input Produccions estrenarà el setembre «Operació bolquer»

Serà el 17 de setembre al Teatre Conservatori i després farà temporada a la Sala 2 del Club Capitol


Un moment de la roda de premsa

"Operació bolquer" és la nova proposta de la productora manresana Input Produccions, que estrenarà el muntatge el 17 de setembre al teatre Conservatori de Manresa i després farà temporada en versió bilingüe a la Sala 2 del Club Capitol de Barcelona de la mà de Fila7.
 
Els creadors d''Entre pocs i massa' tornen amb una nova comèdia de quatre personatges sobre el món de la parella i el despertar del rellotge biològic.
 
L'obra està escrita pels manresans Agustí Franch i Jordi del Rio i dirigida pel segon.
 
El repartiment és el 75% bagenc: Carles Gilbert, Marialba Esquius i Àlex Guix. També repeteix la francesa Magali Mestre que ja va coprotagonizar l'exitosa "Entre pocs i massa".

INPUT ha signat un acord de col·laboració amb Manresana d'Equipaments Escènics per assajar l'espectacle a les seves instal·lacions i estrenar l'obra en doble funció al Teatre Conservatori.

A partir d'avui dimarts es posen a la venda les entrades a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) i Internet (www.kursaal.cat), al preu de 15 euros (13 amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25).
 

Navega per les etiquetes

input produccionsoperació bolquer

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: