Xavier Sucarrats Palà | Actualitzat el 04/06/2010 a les 08:39h

La I Cursa del Mosquit escalfa motors

El Club Tennis Manresa organitza diumenge aquesta cursa sobre un recorregut de 10km


Cots, Prat i Algué durant la presentació de la Cursa del Mosquit. Xavier Sucarrats

El proper diumenge 6 de juny es celebrarà la primera edició de la Cursa dels Mosquits. Sobre un recorregut de 10 quilòmetres, els participants sortiran de les instal·lacions del CT Manresa per dirigir-se cap a Sant Iscle, la Font de la Riera i el Pont Tibetà per tornar cap al parc de l'agulla on els participants faran una volta per acabar el recorregut. La cursa comptarà amb els serveis d'avituallament i massatges a l'acabar el recorregut. També hi haurà una cursa infantil pensada per a nens de set a dotze anys i que tindrà el seu final a Sant Iscle.

La cursa compta amb un centenar d'inscrits però qui ho desitgi encara s'hi pot apuntar passant per les instal·lacions del CT Manresa o a través de la pàgina web www.clubtennismanresa.com. El preu és de 10 euros per als socis del club i 12 per als no socis. La cursa infantil té un import de 2 euros.

La cursa neix gràcies a la voluntat de la junta del CT Manresa de diversificar les activitats i el nom de Cursa del Mosquit va sortir en una pluja d'idees gràcies a una secretària del club a qui es va acudir el nom per la gran presència d'aquest insecte que hi ha a la zona.

Navega per les etiquetes

ct manresacursa

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dilluns
15°C  23°C
dimarts
14°C  28°C
dimecres
17°C  27°C
Vés a: Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

Vine a fer el vermut a la terrassa amb vistes al Monestir

A més es farà el taller familiar "De l'hort al plat", per acostar a la nostra cuina els productes de temporada

L'actualitat al #Bages, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: