Contundent victòria del Petromiralles Manresa davant l'equip aragonès del Fabara. Els manresans no van tenir gaires problemes per superar un rival que ja estava descendit i al descans el resultat ja era de 5 a 1.
A la represa tot va continuar igual i poc a poc els locals anaven augmentant el marcador fins al definitiu 12 a 4. Destacar el debut del porter juvenil Marc Miguel que va poder gaudir del últims minuts del partit.
Aleix Oliveras celebrava el partit número 100 com a jugador del primer equip del Petromiralles Manresa i el president Miquel Bermusell, li va fer entrega d'un record.
Després d'Oliveras li va tocar el torn a Juan -persona molt estimada dins el club-, els jugadors van sortir altra vegada a la pista amb una samarreta que deia Gràcies Juan i li van fer entrega d'un quadre amb les fotos de tota la plantilla i signades pels mateixos i una samarreta del club personalitzada, sens dubte un acte molt emotiu el que es va viure dissabte al Pujolet.