Redacció | Actualitzat el 22/02/2010 a les 15:07h

Roba un cotxe a punta de pistola a la Sagrada Família i xoca contra un altre mentre fugia

En la fugida, Abdelilah B., de 29 anys, va xocar contra un altre cotxe a Salelles i va enviar la seva conductora a l'hospital

El passat dissabte, 20 de febrer, els Mossos d'Esquadra van rebre la trucada d'un home, a ¼ de 8 del vespre, denunciant que li havien robat el cotxe amenaçant-lo amb una pistola al carrer Sagrada Família de Manresa. Després de donar la senyal d'alarma entre els diferents cossos de seguretat, la Policia Local va identificar el vehicle a la C-37 sortint de Manresa en direcció a Igualada. Tant la Policia Local com els Mossos d'Esquadra van iniciar una persecució que va provocar que el conductor del vehicle sostret tingués un accident contra un altre vehicle que circulava davant seu a l'alçada de la benzinera de Salelles. De resultes de l'accident la conductora d'aquest vehicle va haver de ser traslladada a l'Hospital Sant Joan de Déu amb ferides de caràcter lleu.

Abdelilah B., va sortir del seu vehicle amb la pistola en mà i va intentar fugir dels agents camp a través. Els Mossos el van empaitar fins que quan es va sentir sense sortida, va acabar-se rendint. Un cop detingut, va ser acusat com a presumpte autor d'un furt i ús d'un cotxe amb intimidació i també per conducció temerària. Al detingut que tenia altres antecedents similars, se li van obrir diligències i ja ha passat a disposició judicial.

COMENTARIS

+0
-0
Nacionalitat..
Anònim, 23/02/2010 a les 08:45
Nacionalitat de l'individu????
+0
-0
Viure aixi? no gracies
Anònim, 23/02/2010 a les 09:39
El q es tindria de fer es no deixar'lo sortir!!!!! o més facil una palmadeta a la esquena i cap el seu pais!!!!!
+0
-0
Extradició automàtica
Anònim, 23/02/2010 a les 12:03
Per què ens hem de fer càrrec del cost milionari de policia, jutjats, presó, rehabilitació..., a més d'una ciutadana a l'hospital? Que som burros de mena o què?
+0
-0
les coses pel seu nom
Anònim, 23/02/2010 a les 13:36
encara que no diu l'encapçalament "un manresà" o "individu de nacionalitat espanyola" com si que ho va fer el Regió7...
prou!! si és marroquí, és marroquí!! tant costa dir-ho???
+0
-0
Comentaris xenòfobs
Astorat, 23/02/2010 a les 15:01
Si aquests comentaris que acabo de llegir fossin el reflex de la societat manresana, n'hi hauria per marxar-ne corrents. Serien un clar indicador que la societat està malalta.

Egoistes, insolidàries, xenòfobs... Penso que per sort són només uns quants, encara el el seu ego i la seva supèrbia els faci fer molt soroll.

Sóc dels que penso que els mitjans d'informació haurien de posar només les inicials. Fixeu-vos la diferència entre posar Aldelilah B. o haver posat A.B. En aquest segon cas no s'haurien desfermat les ires xenòfobes d'alguns.
+0
-0
Jo sé que estic astorat
Anònim, 23/02/2010 a les 16:28
Escolta astorat : ja en tenim prou amb la delinqüència autòctona com per haver d'importar-ne de fora. Si vénen aquí a delinquir, siguin marroquins, nigerians, xinesos o de sant fruitós...cap a casa seva!
+0
-0
Informació
jo, 23/02/2010 a les 17:33
Sembla que el que voldrien alguns és que se'ns amaguessin certs aspectes de la informació, per a ells el que cal és tenir els ciutadans contents i enganyats.
+0
-0
xenofogs? q que?!
Anònim, 26/02/2010 a les 10:45
sobre el teu comentari ASTORAT, m'agradaria veuret si fosis la victima! i el comentari d un/a lector/a sobre q si es marroqui o es s'ha de dir i punt no posen jose antonio M.G???? dons Mohamed etc TAMBE!!!!!!
Com diu la dita TODOS MOROS O TODOS CRISTIANOS!!!!!
prou de facilitats! aqui a sudar la gota gorda como todos!!!!!e marxat del tema ho sento pero bueno el q esta clr q a d'anar a la presó pero no 2 dies ni 3 si no els q calguin!!!!!
i si la societa pensa així per alguna cosa sera!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Bages
dimecres
1°C  11°C
dijous
3°C  13°C
divendres
3°C  17°C
L'actualitat al #Bages, al minut

En la mort d'Antoni Tàpies

Oriol Pérez: El retard, aquest mes, en la redacció de la meva col·laboració mensual a El Pou Digital ha fet coincidir-ne l'elaboració...

Evolucionem o involucionem?

Isabel Palà: Fa dies que em desperto pensant si de veritat som una societat evolucionada o en procés d'involució. ¿He d'estar contenta del punt...


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: